Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Динамична външна реклама – Скролер и LED билборд

Когато през 2013 г. въведохме на българския пазар билборд, тип „Скролер“, беше смела иновация, която разчупи рамките във външната реклама. Скролерът се утвърди с годините като рекламен носител с големи предимства. Билбордовете предлагат смяна на рекламните постери. С движението предизвикват по-голям интерес, разполага се на ключови кръстовища и са значително по-бюджетно решение от стандартните билбордове. /вижте разликите в статията ни Билборд или Скролер/  Днес „Скролерът“ има своето запазено място във всеки медия план. Централните части на големите градове са покрити почти изцяло и само с „въртящи се“ билбордове.  Статичните рекламни формати останаха разположени на по-скоростните отсечки.

 

През 2018 г., въоръжени с опита  на пионери в иновациите и вдъхновени от технологичните постижения в света, ние предприехме още едно смело начинание.  Инициативата да въведем LED или дигиталната външна реклама и на българския рекламен пазар. Вярваме, че LED рекламата е естествена еволюция на рекламната индустрия /виж:  ЛЕД еволюция във външната реклама/. Въвеждането на LED технологията позволи извеждането на външната реклама на едно ново ниво. LED съоръженията се вписват елегантно в градската среда и представляват по-естетично, по-екологично и по-ефективно решение за реклама от познатите стандартни съоръжения.

 

За България технологията все още е нова. Има да се извърви дълъг път за улесняване на процедурите по издаване на разрешителни за съоръженията, да се въведат регулации и правила, но това е бъдещето. А и развитието на технологията не спира да ни изненадва. Предлага все по-неограничени възможности за реклама и връзка между марката и нейните потребители.

 

На нашия пазар, въпреки ограниченията се създават дигитални организации  и на разположение на рекламодателите вече имаме: (адреси на ЛЕД съоръжения)

 

  • LED дигитални информационни табели/ екрани

 

  • LED дигитални city lights, дигитални ракети или дигитални киоски

 

  • LED дигитални билбордове

 

  • LED дигитални мегабордове

 

 

Но каква е разликата между LED билборд и Скролер билборд?  

И двете представят динамична реклама със сменяващи се рекламни послания!

Oсновните разлики между двете съоръжения са в представянето на рекламното послание и в техническите параметри, които предоставят различно визуално преживяване.

Да обобщим основните параметри в таблица:

 

 

В една кампания новата технология има своите предимства спрямо традиционните рекламни формати, но в комбинацията между различните формати се съдържа ключа към успешната външно-рекламна кампания, която да гарантира отлично покритие, насищане на рекламното послание, видимост, като същевремнно дава възможности за оптимизиране на бюджета.

 

Още по темата: 

 

👉 Дигитална външна реклама – ПРЕДИМСТВА

 

👍 Дигитален билборд – ВИЗИЯ БЕЗ КОМПРОМИС!

 

🖐 Какво е LED

 

👏 ЛЕД еволюция във външната реклама

 

 

👆 Абонирай се за нашият бюлетин  👈

актуална информация за външна реклама всеки месец!

Вашият коментар

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.