Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

LED дигитална външна реклама, предимства

LED екраните съчетават предимствата на традиционната външна рекламна  и невероятните възможности за въздействие и ефективност, които предлага развитието на дигиталните технологиите.

 

LED – дигиталаната външна реклама е навсякъде около нас – на витрините на магазините, в търговските центрове, по фасадите на сградите, на улицата. Тя прави града ни жив и цветен. Процентът и се увеличава стремглаво! Толкова стремглаво, че дава основание да определим LED дисплея като четвъртия най-необходим екран в градската среда след телевизионния екран, дисплея на компютъра и екрана на телефона.

Но какво прави LED дигитална външна реклама така предпочитана?

Въздействието върху потребителите?  Характеристиките и преимуществата пред стандартната външна реклама?  Ефективността в рамките на определения рекламен бюджет?

 

LED дигитална външна реклама – колаж

 

ВЪЗДЕЙСТВИЕ на  LED дигитална външна реклама:
  • привлича внимание – динамичната визия предизвиква интерес и се откроява в градската среда
  • посланието се запомня по-лесно – проучвания показват, че LED рекламата има силен визуален ефект, т.к. мозъкът обработва по-лесно динамична информация. Над 90% от хората, преминали покрай LED билборд могат да се сетят впоследствие какво са видяли
  • ненатрапчиво присъствие, което не може да се игнорира – значително по-добре приета от потребителите е външната LED реклама от дигиталните реклами в другите медии – телевизия и интернет, където песни, видеа и филми са постояно прекъсвани от реклами
  • излъчване без прекъсване – 24/7 – активно възпроизвежда информация, която не може да бъде изключена или блокирана
  • огромен обхват – непринуден контакт с широка аудитория, без ограничения спрямо пол, възраст, интереси
  • подобрява имиджа на марката – технологиите са част от живота на всеки и във време на завладяващо визуално съдържание, създаването му е от особена важност за успеха на всеки бизнес
  • подобряват имиджа на града – LED рекламите се вписват елегантно в естетиката на града, като допринасят за съвременния му облик

ХАРАКТЕРИСТИКИ на LED дигитална външна реклама:
  • възпроизвеждане на графични образи и звук, текст, снимки, графики, анимация
  • видимост от голямо разстояние
  • висока резолюция и разделитена способност
  • ярък контраст и наситени цветове отлична видимост на рекламата и през деня, и през нощта
  • широк зрителен ъгъл
  • устойчивост на атмосфрени влияния, температурни промени, прах, замърсяване, защита от UV лъчи, вода и влага
  • по-енергоефективно и по-екологично решение – по-ниска консумация на енергия и без необходимост от печат на рекламен постер

ЕФЕКТИВНОСТ на LED дигитална външна реклама:
  • промяна на рекламата с един клик – възможността за дистанционно управление на всички LED съоръжения в мрежата позволява гъвкава промяна в реално време на рекламното изображение, следвайки актуални промоции, предложения и промени в комуникационната стратегия на клиента
  • без ограничения в броя на излъчваните съобщения
  • без разходи за печат, монтаж, демонтаж и транспорт на рекламния постер
  • широка гама допустими файлове – всяка, съществуваща до този момент реклама на клиента, може да бъде адаптирана за излъчване на LED екрана

В днешната ера на информационна експлозия, рекламата в градската среда се откроява по-лесно с тази иновативна форма на реализация – върху LED екрани.

 

С рекламата върху LED билборд се постига ефективна връзка с аудиторията. Големите размери на екрана и завладяващата картина могат да създадат по-силно визуално въздействие, утвърждават имиджа на марката и предават успешно и интригуващо рекламното послание.


Научете първи,    Абонирайте се за нашият бюлетин.

Ще се опитаме да Ви бъдем полезни като споделим с Вас нашият опит.

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.