Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

LED – дигитален билборд, визия без компромис!

LED билборд, LED киоск, LED екран или т.нар. LED дисплей е формат търсен с различни имена, но с едно значение. Рекламно съоръжение от ново поколение с технология, която все по-широко навлиза и на българския пазар за външна реклама.

 

Наричаме го още: ВИЗИЯ БЕЗ КОМПРОМИС!

 

Визия без компромис от LED съоръжения позволява достигането на по-добро съотношение цена – качество. LED билборда привлича на свое внимание всеки зрител и откроява вашата рекламна кампания, като я прави още по-атрактивна и ефективна.

 

LED билбордовете предоставят на рекламодатели и клиенти интересно визуално съдържание и любопитни възможности за таргетиране на аудитория.

 

Предимство на LED билбордовете 

Бъдещето на LED рекламата е ориентирано към автоматични платформи, които разпознават демографията на преминаващите покрай рекламата хора. Това поставя под въпрос досегашнния начин на наемане на рекламни съоръжния на база само и единствено – местоположение.

 

Възвращаемостта на инвестицията във външната реклама ще бъде гарантирана по-скоро от специфичните особености, отколкото от това дали билбордът е разположен на централно кръстовище. Хората, които биха проявили интерес към дадена марка например и биха направили покупка може да се окаже, че минават по-често по някоя от периферните и по-малки улици, отколкото през голямото кръстовище.

 

Инструментите, които помагат за определяне на демографските данни като възраст, доходи, семейно положение и  поведения и нагласи са най-общо:

 

– определяне на местоположението

– взаимодействие с мобилните устройства

– разпознаване на лица

 

Възможности на LED билбордовете 

Персонализирането прави рекламите по-подходящи и полезни за потребителите. Разбира се, съществува и притеснение относно поверителността на данните, на които се базира определянето на целевата аудитория.  Технологиите могат да разберат за нас, нашите навици и интереси. Начина по който пазаруваме, шофираме или какво гледаме в интернет например. Данните за това споделяме доброволно посредством мобилните си телефони.  Wi-fi връзките, информацията в социалните мрежи, приложенията, които ни локализират,  и т.н. Винаги можем да поставим телефона в самолетен режим, да деактивираме всички приложения или дори да го оставим вкъщи, но това надали ще се случи,  в 21-ви век.

 

„Ние се движим към свят, в който рекламата по същество ще ни следи въз основа на данни от нашите телефони или други устройства“, казва в интервю Джеръми Кац, директор в Ogilvy.  „Но не мисля, че сме решили като общество дали така искаме да изглежда нашият нов свят“.

 

От друга страна обаче едно такова измерване на аудиторията би повишило ефективността на рекламните кампанни. Би могло да предостави на рекламодателите информация, която да представлява интерес за тях. В България, все още урегулираме поставянето на такива рекламни съоръжения.

 

Рекламно планиране при LED екраните

Съществуват безкрайни възможности на технологията и софтуерите които могат да показват всякакъв вид  информация. Например закуски могат да се рекламират сутрин, а алкохолни напитки вечер. Ако сте жена, да ви се покаже козметика в промоция, ако сте мъж който търси да си смени колата – отстъпки при закупуване на нова. При повишаване на температурата софтуерът може да зареди реклама на студени, освежаващи напитки, а ако завали дъжд да видите реклама на екипировка за дъждовно време.

 

Такава промяна в движение е особено полезна и за обществените организации, които могат да достигнат до хората веднага и още по пътя към работа или към дома да ги уведомят за важна информация. Добре е билбордовете да могат да показват най-новата и актуална информация, особено когато се показват новини, графици, разписания, актуализации за времето.

 

Регулация

LED или дигиталния билборд не знае имената, телефоните или email адресите ни.  По-голямата част от информацията е обобщена. Интерес представлява колко хора от определена целева аудитория присъстват в определен момент, а не спецификите на всеки индивид. Предвид трябва да се вземат обаче какво позитивите, така и притесненията. Това налага  повсеместното въвеждане и спазването на строги регулации за използването на лични данни като GDPR, широката европейска регулация за поверителност от 2018 г. или като Калифорнийския закон за поверителност на потребителите в САЩ, в сила от януари 2020 г.

 

Интернет отдавна промени начина, по който получаваме информация и общуваме помежду си, а днес, за добро или лошо, променя и начина, по който преживяваме и физическия свят. А ние – агенциите за външна реклама –  поддържаме стремежа да предоставяме на нашите клиенти и техните потребители най-добрите възможни решения. С ясни регулации, но не рестрикции, вярваме, че рекламата може да достига до своите потребители по улиците на града по един ефективен, позитивен и дори полезен начин, без да се натрапва.

 

Още по темата: 

 

👉 Дигитална външна реклама – ПРЕДИМСТВА

 

👍 Динамична външна реклама – LED и скролер БИЛБОРД

 

🖐 Какво е LED

 

👏 ЛЕД еволюция във външната реклама

 

Led билборд

 

 

👆  Абонирай се за нашият бюлетин  👈

актуална информация за външна реклама всеки месец!

 

Вашият коментар

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.