Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Мегабордове

РАЗМЕРЪТ ИМА ЗНАЧЕНИЕ!

Мегабордовете се издигат над всички останали формати. Този тип рекламни елементи винаги са най-големи и най-нависоко. По покриви, фасади на сгради, рекламни стени-калкани или самостоятелно стоящи рекламни елементи с височина на кръка започваща от 8м.
Така рекламното посланието се откроява на фона на градската среда.

МЕГАБОРД

Рекламното пано при мегабордовете се поставя при височина от 8м и достига до 11м, а размерът на рекламната площ може съответно да бъде: 8х3м, 8х5 и много рядко до внушителните 72кв.м или 12х6м.
Мегабордът може да бъде двустранен или тристранен.
Мегабордовете са външно осветени и единствения рекламен ностел при съвременните мегабордове е винил. Разположени са главно в индустриални и търговски зони, магистрали, главни пътища и булеварди. Заради по-голямата позволена скорост на автомобилите и широчината на пътното платно, мегабордът е най-разпространен и предпочитан формат от рекламодателите на магистралите и извън градската пътна мрежа.
Билборд Скролер Мегаборд размери
РАЗМЕР:
8,3х3,3м, 8х4м, 12х6м – (от 24м² до 72м²)
Билборд Скролер Мегабордконструкция
КОНСТРУКЦИЯ:
едностранни, двустранни или тристранни
Билборд Скролер Мегаборд осветление
ОСВЕТЛЕНИЕ:
външно
Билборд Скролер Мегаборд печат на медия
РЕКЛАМЕН НОСИТЕЛ:
винил
Билборд Скролер Мегаборд локация
АДРЕС:
булеварди, магистрали, републиканска пътна мрежа

РЕКЛАМНИ СТЕНИ или „КАЛКАНИ“

Този вид реклама започва с появата на първите реклами, чрез рисуването на рекламни послания с боя върху стени на сгради. Днес рядко се използва заради сложноста и времето за изпълнение, и разбира се заради високата цена.
“Калканите“ са мегабордове, защото рекламните съоръжения са отново с конструкция, която този път е прикрепена към стената на сграда, а не е свободно стояща. На „калканите“ се поставя рекламен постер, които най-често е винил, а в отделни случай може и да е винилова мрежа. „Калканите“ са разположени са в големите градове на централно място, на ключово кръстовище, светофар, върху фасади или калканни стени на сгради с постоянен и интензивен трафик на коли или пешеходци.
Форматите и размерите при този тип съоръжения варират, и в много случаи достигат до десетки и стотици квадратни метри. Покриват големи зони където свободно стоящия мегаборд е нормативно забранен и не може да се монтира.

Покривни реклами

Този тип реклами също са мега формат. Съоръжението се поставя на покрива на дадена сграда, като се изгражда индивидуална рекламна конструкция според даденостите на покрива и възможностите за реклама. Тук според нормативната уредба на населеното място могат да се поставят винилови плакати или да се монтират лога и надписи на фирми от светещи обемни букви.
Размерите на покривните реклами не са унифицирани като мегабордовете, и са строго индивидуални за всеки рекламен обект.

Мрежи или мешове

Този термин се използва при опаковане на сгради с винилна мрежа – „меш“ и гигантски мегаборд с внушителни размери достигащ стотици квадратни метра. При него също няма унифициран размер както при мегабордовете. Всеки „меш“ е индивидуален и съоразен с размера на фасадата на сградата. Мешовете се закрепват на строителното скеле, като предпазна мрежа на обекта и остават до приключване на ремонта. Този тип мегаборд реклама е също строго индивидуална, както и покривната реклама с обемни букви.
Обобщено: Мегабордовете са  много удачно рекламно решение за имиджова кампания, подходящи са за големи компании, които искат да затвърдят и/или поддържат имиджа си на пазара. Размерът му гарантира добрата комуникация с аудиторията, по този начин затвърждава имиджа на марката на пазара в дългосрочен план. В големите градове, мегабордът е предпочитан и доста използван метод за реклама, защото се отличава от всички останали рекламоносители.
error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.