Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Външна реклама

Билборд-пиза

Билбордове

Билбордовете са рекламен елемент със статична или подвижна визия. Той е най-разпространеният и предпочитан формат от всички рекламодатели.
Името „билборд“ идва от английски  език и в превод означава „платено табло“ или казано накратко в този контекст, БИЛБОРД е конструкция за външна реклама, която цели да предаде конкретно рекламно послание на всички участници в градската среда.
Рекламата на билбордове обхваща пътникопотока в централните градски части, натоварените кръстовища и основните пътни артерии.
Съществуват няколко формата и видове билбордове.
Ние предоставяме на нашите клиенти всички формати в София и страната.
Мегабордt

Мегабордове

Мегаборд е термин използван във външната реклама с които се описват всички видове големи рекламни елементи и формати. В началото започва да се използва по магистралите за по-добра видимост, благодарение на големия си размер, в последствие с преформатиране навлиза и в градовете.
Рекламата чрез мегаборд е внушителна и запомняща се. Размерът въздейства върху възприятието и задържа погледа върху рекламното послание по-дълго.
сити лайт

СИТИ ЛАЙТ - РЕКЛАМНИ КАСЕТИ

Рекламните съоражения тип Ситилайт или  Рекламни касети са най-малкия формат съоражения във външната реклама. 
Ситилайт или city/light е двустранно осветена кутия на която се поставя хартиен рекламен носител и в повечете случай е с унифициран размер както при билбордовете. Най-използван размер е 1,20 х 1,80 м.
С напредването на технологиите се появяват и рекламните касети тип „Киоски“, които запазват вида си, но при тях размера преминава в инчове, както при телевизорите, няма рекламен носител, a дигитален дисплей.
Историята на „Импрес“ показва, че ние познаваме добре този тип съоръжения и сме от първите изградили и въвели рекламна мрежа от тези съоръжения в България.
лед

ЛЕД

Дигитална външна реклама

Дигиталните технологии направиха всичко възможно! Промениха и външната реклама. Днес рекламното послание може да бъде доставено чрез използването на всякакъв вид ЛЕД екрани.
ЛЕД е технология която представлява ярък дисплей съставен от много на брой пиксели, които заедно формират изображението и го възпроизвеждат много по-ярко и отличаващо се от визията на стандартен билборд. Дигиталните изображения се възприемат от мозъка много бързо, предизвикват интерес, правят града жив и цветен, и съответно, рекламните послания по-запомнящи се.
Светлините на външните Лед билбордове, мигащите знаци и букви, анимации, видео клипове, движещи се послания, предлагат жива и ангажираща реклама и привличат вниманието на потребителите. Дигиталната външна реклама изведе индустрията до едно ново ниво.
„Импрес“ предоставя на клиентите си ЛЕД дисплей от ново поколение в цялата страна.
метро реклама

Метро реклама

Последните години Mетро рекламата набра голяма популярност с изграждането и развитието на нови метростанции и линии в града. Метрото само по себе си се превърна в най-екологичния транспорт в Европа.
В метрото на ден преминават изключително голям брой хора от всякакви възрастови групи, с различен социален и културен профил, в различни часови диапазони. Месечно, ползващите метрото са над 11 милиона души. Това е един сигурен начин, че рекламата ви да бъде видяна от всякаква таргитирана група.
Пътувайки с метрото пътниците се чувстват комфортно, удобно и спокойно, че ще стигнат навреме, там закъдето са тръгнали. Поставено на ключово место, с голям пътникопоток, доброто рекламно послание ще постигне своя ефект.
Рекламните съоръжения вече се възприемат като част от метро интериора, като картини закачени на стената във вашата всекидневна!.
Ние от „Импрес“ разполагаме с локации на централните и най-натоварени
метростанции вход/изход в Столичното метро.
Свържете се с нас за повече информация
транспортна реклама

Транспортна реклама

Транспортна реклама е един от най-креативните и нестандартни начини за
реклама с оптимална ефективност и сигурен досег до потребителя. Независимо какъв
участник сте в движението – автобуси, таксита и всякакви обществени и частни превозни средства, всички тези транспортни средства са навсякъде около нас. Това значи само едно – ефективност на рекламата. 
Кои превозни средства могат да се използват като рекламоносители? Приктически всички. В рамките на града, най-използвани са – автобуси, трамваи и тролеи от градския транспорт, таксита, както и някои други превозни средства. За целта на рекламата, те могат да бъдат цялостно облепени със фолио, или друг вариант, да се ползват готови стандартни формати и елементи поставени върху тях.
Ние може да ви я предложим ! Свържете се с нас!
Транспортната реклама е с неограничени възможности при реализирането на
нестандартни и кретивни идеи, чудесен придатък към една кампания с външна реклама върху билбордове.
error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.