Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

услуги 2

Билборд цена

Има няколко основни критерия които определят цената на билборд:
icon 4 thumb up Created with Sketch.

Вид на билборда

icon 4 thumb up Created with Sketch.

Адрес на билборда

icon 4 thumb up Created with Sketch.

Сезон на наемане на билборд

icon 4 thumb up Created with Sketch.

Обемът определя крайната билборд цена за кампанията

icon 4 thumb up Created with Sketch.

Оптимизиране цената на билборд

1. Вид на билборд

Думата билборд или както се използва говоримо „билборди“ е нарицателно за всички видове рекламни съоръжения разположени в градска и извън градска среда, по улици, булеварди, магистрали и много други места.
Но видът на съоръжението сити-лайт (най-малкият формат), билборд (най-разпространеният формат) или мегаборд (най-големият формат), както и тяхната разновидност като размери (1,20-1,80кв.м; 4х3кв.м; 8х3кв.м;) са първият и важен фактор за определянето на билборд цена за наемане.

2. Адрес на билборд

Както при имотите и хотелите така и при външно-рекламните съоръжения, местонахождението определя наемната цена.
– 1-вата разлика за цените на билбордовете е в зависимост от града и адреса в България. Подредени както следва: Най-скъпи са в София, после следват Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Русе, Велико Търново, Благоевград, след което се нареждат останалите градове и пътните или магистралните билбордове.
– 2-ра определяща особеност за определяне на билборд цена е адреса или зоната в избрания град. Всички билбордове са разделени по зони. Най-скъпи са централните райони, следвани от булеварди и кръстовища и най-евтини са в периферията на града.
При билбордовете от Републиканската пътна мрежа – най-скъпи са цените по основните пътни направления, автомагистрала „Тракия“, автомагистрала „Хемус“, автомагистрала „Струма“, по-евтини са по останалите пътища.

3. Сезон на наемане на билборд

Също като при почивките така и при билбордовете има предпочитани месеци за наемане от всички рекламиращи фирми и по-слабо натоварени периоди за наемане. Разликата е в това, че например при туризма има слаб и силен туристически сезон, обвързан с метеорологичните условия, които пряко влияят на почивката, а при билбордовете просто едни рекламират целогодишно, а други решават, че трябва да рекламират само в определен сезон или само около Нова година. Тази стратегия не винаги е най-добрата, но силно влияе на крайната цена. Както при хотелите така и при билбордовете има сезонни отстъпки, оферти от типа last minute и бонуси.

4. Обемът определя крайната билборд цена за кампанията

Като при всяка търговска или наемна сделка, броя на наетите билбордове и срока на наемане силно влияят на обема от отстъпки и бонусите които може да получи всеки един клиент от нас, при реализирането на рекламна кампания.
Обемът от закупените билбордове, периодът на наемане и рекламния бюджет определят окончателната билборд цена.

5. Оптимизиране цената на билборд

Както по-горе описахме, цената за наемането на билборд е съвкупност от вашия избор и различни рекламни фактори. Винаги е хубаво когато търсиш оптимална цена, да се допиташ и довериш на професионалист които познава бранша, спецификата и има нужния опит. Е, това сме ние!
Повече от 20 години планираме и изпълняваме успешни рекламни кампании за нашите клиенти.
Наемането на билборд е процес и изисква точно ПЛАНИРАНЕ. Има много въпроси на които трябва да се отговори, за да се направи правилната стратегия за наемане.
Този процес се казва изготвяне на „МЕДИЯ ПЛАН“. Кога, къде, период, обем, вид! Без познания, ще Ви бъде трудно да постигнете най-добритe цена и позициониране за вашия бюджет! Ние познаваме пазара и знаем как работи. Ние ще ПЛАНИРАМЕ рекламната кампания според желаното от Вас, най-добре. Свържете се с нас и ние ще отговорим на вашите въпроси.
Избирането на рекламен формат, рекламни страни, рекламен период, вид билборд, адрес на билборда или всичко свързано с процеса по наемане и ценообразуване е наше задължение и е безплатно за Вас.
ОБОБЩЕНО: билборд цената се определя от: вида на съоръжението, адреса, сезона и бюджета на рекламната кампания

Примерни цени на билбордове във България:

София - град

Билборд тип „Пиза“

за период - 14 дни

200 - 500 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

Билборд тип „Скролер“

за период - 14 дни

170 - 250 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

МЕГАБОРД
8х3м

за период - 14 дни

430 - 580 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

Пловдив, Варна, Бургас, Ст.Загора, Русе, В.Търново, Плевен, Благоевград

Билборд тип „Пиза“

за период - 14 дни

120 - 190 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

Билборд тип „Скролер“

за период - 14 дни

100 - 130 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

Билборд тип „Лед екран“

за период - 14 дни

100 - 190 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

Други градове

Билборд тип „Пиза“

за период - 14 дни

100 - 170 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

Билборд тип „Скролер“

за период - 14 дни

90 - 120 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

Билборд тип „Лед екран“

за период - 14 дни

100 - 190 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

Републиканска Пътна мрежа - Магистрали

Билборд тип „Пиза“

за период - 14 дни

60 - 100 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

МЕГАБОРД
8х4м

за период - 14 дни

100 - 160 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС

МЕГАБОРД
12х6м

за период - 14 дни

140 - 220 €

- наем на 1 страна / цена без ДДС
error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.