Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Транспортна реклама

 Транспортната реклама е изключително динамично развиващ се дял от външната реклама.
Рекламата върху автобуси е една от възможно най-забележимите.

ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ АВТОБУСНА РЕКЛАМА?

⚈ Площта върху един автобус която желаете да брандирате, може да бъде от 20% до 90%;
⚈ Рекламата може да бъде както външна, така и вътрешна, разположена на най-видимите от пътниците места в градския транспорт;
⚈ Градските автобуси обхващат маршрут с широк периметър на движение, с обща дължина на 2380 км. (за София);
⚈ В София се движат около 94 линии на градски трансхорт. Мобилността на рекламното Ви послание достига до голям брой потребители във външната градска среда.
⚈ Работното им време е повече от 12 часа в денонощието;
⚈ Циркулацията на трафика им е непрекъсната;
⚈ Градски транспорт превозва многобройни пътници ежедневно, които от своя страна консумират рекламата поставена в самите автобуси.

Друг вид транспортна реклама са брандираните таксита.

„Импрес“ ЕООД работи с една от най-големите таксиметрови компании, която разполага с над 800 коли в София, с възможност за реклама в гр. Пловдив, Варна и Бургас. Такситата са Volkswagen Caddy – нов клас автомобили, модерни и функционални.

ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ БРАНДИРАНЕ НА ТАКСИТА?

⚈ Алтернативен канал за външна реклама
⚈ Отлично покритие на изключително добри цени
⚈ Реклама в движение в най-натоварените точки на града
⚈ Гарантирани локации: Летище София – Терминал 1 и 2, Централна авто- и ж.п гара /единствен оторизиран превозвач/, Hilton, Radisson, Бизнес парк, НДК
⚈ Добра видимост за участниците в интензивната градска среда

Предимства на транспортната реклама:

⚈ Голяма рекламна площ (най-вече при автобусите) – при транспортната реклама площта може да достигне размерите на 6 стационарни билборда, което означава по-голяма рекламна експозиция за клиента.
⚈ Нестандартни решения – транспортната реклама е подходяща за презентиране по нестандартен и индивидуален начин на всяка Ваша кампания, която желаете да е различна и забележима.
⚈ Транспортните средства обикновено се движат в гъсто населени райони.
⚈ Групи от хора ежедневно извършват пътувания по един и същи маршрут и това значително повишава коефициента на успеваемост на рекламото послание.
⚈ И не на последно място ефектът на т. нар. информационен глад. Когато човек стои на едно място определено време, запълвайки времето си с чакане (автобуси, спирки, стоянки за таксита), у него се развива несъзнателния рефлекс да промени еднообразните си действия, и всичко което се изправи пред погледа му той с интерес възприема. Тук е момента в който добрата реклама може да въздейства.
Транспортната реклама в големите градове е с широк периметър на действие. Трафикът е постоянен и осигурява голям пътникопоток ежедневно. Този рекламен канал позволява както външна реклама върху превозните средства, достъпна за всички, така и вътрешна реклама, в интериора на превозното средство, въздействаща върху пътуващите всекидневно.

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.