Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Метро реклама

В последните години локалната външна реклама, в това число рекламата в метрото, набира популярност. Начинът на живот се промени и често се случва да минат седмици наред без да излезем от територията на квартала ни. Маркетолозите отчитат, че често таргет групата са тези хора, които са най-близо до рекламирания обект. Послания, насочени конкретно към местните жители на населено място или квартал, носят усещане за лично и специално отношение, в което аудиторията на рекламата в метрото лесно се припознава.

Чрез реклама в метрото постигате:

⚈ прецизно таргетиране по местоживеене
⚈ голяма честота на видимост през кратки периоди
⚈ ефективност
⚈ скъсяване разстоянието между бранда и аудиторията
⚈ висока възвръщаемост на инвестицията дори и при ограничен бюджет за реклама и малък брой локации.
⚈ Липсата на контакт с външна среда и с други разсейващи фактори предизвиква своеобразен “информационен глад” – пътниците подсъзнателно търсят информация и са позитивно настроени към рекламните послания.
Метрорекламата е начин за достигане до милиони потребители, хора с разнопосочни планове и интереси. Тя има силата да въздейства и когато това е насочено в правилната посока може да доведе до положителни промени във всеки аспект. Рекламата в метрото е предпочитано място както за бизнеса, така и за социални проекти, благотворителни инициативи и неправителствени организации.

Къде да рекламирате?

ДИГИТАЛНИ КИОСКИ на входа на метростанциите
ПОДЛЕЗИТЕ към метростанциите – едностранни рекламни пана
СТЪЛБИЩА и ЕСКАЛАТОРИ – едностранни рекламни пана и брандинг
ПЕРОНИТЕ – стоящи двустранни светещи касети на перона, едностранни касети по стените на перона
МЕТРОБОРДОВЕ – рекламни площи по стените на перона, зад релсовия път
МЕТРОПАНА във ВАГОНИТЕ – вътрешното пространство на вагоните на   метровлаковете
Метрото е уникален канал за реклама с много силно въздействие. Ползвайки този вид транспорт, пътниците избягват натоварения наземен трафик и се чувстват комфортно.
Тук са концентрирани близо 30% от пътниците на градския транспорт в София и през неговите линии дневно преминават над 350 хил. пътници (по данни от „Метрополитен“ ЕАД-София).
С откриването на трети метродиаметър през м. август 2020 г., метростанциите се увеличиха с нови 8 и вече са общо 43, като всяка разполага с рекламни площи в подлезите, коридорите, вагоните и около пероните.
Вашето рекламно послание ще заинтересува и привлече вниманието ежедневно на огромен брой хора на всеки етап от пътуването им в метрото.

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.