Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

услуги 4

Билборд печат

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ПЕЧАТ НА БИЛБОРД Медия

Голяма част от печата на билбордовете се изпълнява на два основни рекламни носителя: винил и хартия

ВИНИЛ

Има два основни типа винил – промазан и ламиниран. Те се използват в  зависимост от сезона и времето за експлоатация. Ако кампанията е кратка, препоръчваме винилът да е ламиниран.  Ако ще бъде по-продължителна и желаете да използвате винилните платна няколко пъти през годината, или ще рекламирате на билбордове по магистрали и по републиканска пътна мрежа, където атмосферните условия са по-сурови от града, ще бъде по-добре медията да се отпечата на  промазан винил.

Хартия

Билборд тип „Скролер“  се печата  върху специална хартия, където до 6 визии свързани помежду си с ципове, се въртят в съоръжението. Изискванията за тази хартия са специфични и са наш ангажимент. Вие като рекламодатели тук нямате избор

ОРАЗМЕРЯВАНЕ

Всяка фирма, която предлага външна реклама има специфичен размер когато става дума за точни размери на рекламното пано за билбордовете. Най-общо казваме, че размера е 4х3 м, но всъщност те биват: 4,05х3,05м; 4,02х3,07м; 4,10х3,10 и т. н.
Трябва да предвидите следното изискване: не трябва да има важен текст или лого на по-малко от 25 см от края на изображението. 
След като изберете: видовете съоръжения, техните локаци, размери и продължителността на Вашата кампания, ние ще ви изпратим подробна информация за изискванията за печат.

КАК ДА ПОДГОТВИМ ФАЙЛ ЗА ПЕЧАТ

За да изпълним каквато и да е ваша поръчка, трябва да ни предоставите файл подходящ за печат във формат *.tif или *.eps с цветност по CMYK (RGB е цветови стандарт за екрани, а не за печат).
Файлът може да бъде също: *.pdf, *.cdr, *.jpg или *.png, но в тези случаи ние задължително ще трябва да го трансформираме в *.tif или *.eps, защото машините работят с тези формати. При тази трансформация, е възможна загуба или промяна на цветови настройки, елементи от файла, векторни полусенки, шрифтове и много други параметри. В 90% от случаите, трансформирането е безпроблемно, но за да няма изненади е добре вие сами да извършите трансформацията и да прегледате внимателно полученият *.tif или *.eps. Моля, изпращайте ни *.cdr  САМО ако нямате възможност да ни пратите *.tif или *.eps
Преди да ни изпратите векторен файл, ВИНАГИ обръщайте шрифтовете в криви.
Преди да ни изпратите растерен файл, не забравяйте да го „флатнете” (да обедините слоеве).
За печат на ниска резолюция:
– подходяща за приложения с големина над 2 кв.м.; – подгответе растерен файл с резолюция от min 30 dpi до max 50 dpi, мащаб 1:1.
За печат на висока резолюция:
– подходяща за приложения с големина от 1 кв.см. до 2 кв.м.;
– подгответе растерен файл с резолюция от min 120 dpi до max 150 dpi, мащаб 1:1.
Резолюции по-високи от посочените само правят файловете излишно тежки, без да подобряват качеството на печата.

ДОВЪРШИТЕЛНИ ОПЕРАЦИИ

Довършителните операции правят разликата между напечатана визия и готов продукт. За да се окачи на съответното място при винила в четирите края на паното се ушиват „джобове” или се правят подгъви и се поставят капси, а при хартията за скролер се поставят ципове.
За да има достатъчно време за преглед на файловете, евентуалната им корекция, отпечатване, ушиване/поставяне на ципове и транспорт до мястото за монтаж до всяка точка на страната, препоръчваме на нашите клиенти да ни изпратят готовите файлове минимум 5 работни дни преди старта на рекламната кампания.
error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.