Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Билборд или скролер

Билбордът с размер 4х3 м. възниква като голям информационен постер в средата на XIX век. С нарастване на употребата на автомобили набира бързо популярност сред рекламодателите и вече повече от 150 години е част от градската среда и пътната мрежа в целия свят.

Днес билбордът е най-добре познатият формат във външната реклама. Когато планирате рекламна кампания за Вашия бизнес, е важно да се вземат предвид целите на рекламата, какъв продукт ще се рекламира, какво ще бъде рекламното послание и за кого е предназначено то.

Това е от особено значение при определяне на рекламните формати, тяхното местоположение и брой съоръжения.

Билборд тип „ПИЗА“ и Билборд тип „СКРОЛЕР“

Билбордът е рекламно съоръжение, върху което се поставя рекламен постер.

„Пиза“ е стандартен формат билборд със статичен рекламен носител тип „винил“, с размер 4х3 м.

С напредването на технологиите във външната реклама стана възможно въвеждането на различни рекламни носители и нововъведения. Така се появи възможността да се „разчупи“ стандартното изображение с въвеждането на скрол системите – „Скролери“. Тази система позволява да се ротират последователно няколко хартиени постера на един билборд.

Двата вида билбордове се различават не само по броя на визиите, материала на рекламния постер, но и по своето местоположение и ефект върху аудиторията, като се допълват чудесно в цялостния медия плана за външна реклама. Важно е да бъдат внимателно планирани, съобразени с конкретните нужди на клиента и да се приложи индивидуален подход към всяка една рекламна кампания.

 Предимствата на билборд, тип „ПИЗА“

Те се разполагат на места с интензивен трафик, скоростни отсечки, обхващат основните пътни артерии и са широко разпространени. Предоставят статично изображение на рекламата и обхващат различен пътникопоток. Подходящ формат са, когато целта е да се обхване по-голяма аудитория, различни райони или да се постигне наситеност на рекламното послание.

Основни характеристики:

  • ЕДНО СТАТИЧНО ИЗОБРАЖЕНИЕ НА РЕКЛАМАТА
  • ОСНОВНИ ПЪТНИ АРТЕРИИ; СКОРОСТНИ ОТСЕЧКИ
  • ПОЗВОЛЯВАТ ПОКРИТИЕ НА ОПРЕДЕЛЕН РАЙОН ИЛИ НАПРАВЛЕНИЕ
  • ГОЛЕМИ ЦВЕТНИ ВИЗИИ С ПРИВЛЕКАТЕЛНИ ВИЗИИ И КРАТКИ ПОСЛАНИЯ
  • МАСОВОСТ И НАСИЩАНЕ НА РЕКЛАМНОТО ПРОСТРАНСТВО

 

Предимствата на билборд, тип „СКРОЛЕР“

Разполагат се на най-натоварените кръстовища, на места с голямо задръстване, ключови точки в града, в близост до големи търговски центрове. Позволяват изобразяването/ ротирането на няколко рекламни визии, които се сменят една след друга. Самото движение на визиите привлича вниманието и засилва интереса към рекламното послание, докато хората например чакат зелен светофар.

Този формат е и по-бюджетното решение, което при:

  • ограничен рекламен бюджет предоставя централно позициониране на кампанията, четимост на посланието, внимание към марката
  • голям рекламен бюджет позволява насищане на цялата градска среда – център и периферия, масовост на рекламното присъствие и намалява средната цена на кампанията.
  • ДИНАМИЧНО ИЗОБРАЖЕНИЕ НА РЕКЛАМАТА
  • НАТОВАРЕНИ КРЪСТОВИЩА
  • ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЧАСТ
  • ЧЕТИМО ПОСЛАНИЕ
  • ПРЕДПОЧИТАН ФОРМАТ ЗА ПО-МАЛКИ КАМПАНИИ

В заключение ще добавим още едно не маловажно предимство: билборда тип скролер е с формат които е най-близо до пропорците на Златното сечение което налага стандарта – 1 : 1,618 (прочети повече: златното сечение във външната реклама)

 

И двата рекламни елементa за външна реклама са билборд, но имат различни по вид медии. За по кратко и ясно разграничаване, билборда с винил наричаме „Билборд“, а билборда със скрол механизъм – „СКРОЛЕР“

Вижте техническите параметри на  БИЛБОРД ВИДОВЕ


Абонирайте се за нашият бюлетин.
Ще получавате актуална информация всеки месец.

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.