Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Външната реклама помага на онлайн търговията

Днес повечето хората прекарват ежедневието си вкъщи или около дома си. Начинът по който пазаруваме се промени значително!  Хората прекарват дълго време и харчат пари онлайн повече от всякога. Това няма да се промени.

 

Външната рекламата винаги е имала способността  да пълни търговските обекти. Повечето физически магазини са ограничени и много от рекламодателите пренебрегват билборда като опция.  Всъщност той е изключително способен да стимулира онлайн търговията и да насочва онлайн клиентите по различни начини:

 

  1. Външната реклама допълва онлайн търговията с обхват

 

Обхватът продължава да бъде ключово условие  за стимулиране на пазарния дял и изграждане на марка. Външната реклама по същество създадат масова осведоменост. Със способността си да взаимодейства мощно и надеждно, билбордовете подтиква потребителите към покупки.

 

Цифровизацията играе все по-важна роля. Развитието на технологиите и мобилните данни разкрива движението и дигиталното поведение на потребителите. Дават ясна представа къде, кога и как потребителите взаимодействат с цифровото съдържание и когато са извън домовете си.

 

Марките могат ефективно да таргетират различни целеви групи, за да влияят на нови и променящи се модели в потребителското поведение чрез местоположение, честота и контекст.

 

  1. Външната реклама насочва потребителите при онлайн търговията

 

Брандовете инвестират, за да трансформират поведението на купувача и да отговарят на нарастването на онлайн покупките. Ето защо от съществено значение за растежа във всички категории е да се разбере как да бъдат достигнати и насочвани потребителите към сайтове, приложения и магазини.

 

Nielsen откриха, че билборд кампаниите стимулират онлайн търсенето и активността в социалните медии повече от други традиционни медии.  Онлайн активациите, генерирани от реклами по „билборди“ се оказват четири пъти повече от очакванoтo. Kато се имат предвид  разходи за реклама – ето защо големите технологични и дигитални компании изразходват значителни суми за външна реклама.

 

  1. Външната реклама е най-подходяща за лансиране на онлайн канали

 

В допълнение към това, че външната реклама е призната за най-добрия промотър на всички мобилни, социални неща и онлайн търговия, дигиталните компании постоянно разчитат на билбордове за да стимулират ново поведение и да изградят марките си в публичното пространство. (Билборд реклама и активност в инстаграм)

 

Пример за това е и външно рекламната кампания за гласово търсене на Google която постигна  70% увеличение на търсенето, чрез билбордове в метрото.

 

Googlr bilbord

 

 

  1. Мултиканал – Външна реклама, Социален и Moбилен обхват

 

Съвременният свят е залят от смартфони. Начинът, по който хората консумират медии, непрекъснато се променя. Тъй като мобилните и цифровите медии стават все по-наситени, билборд рекламата може да намали шума, да спечели вниманието и да насочи потребителите да търсят съответните марки чрез мобилни устройства.

 

Външната рекламата винаги е представлявала мощен творчески генератор. Тя може да бъде смела, провокативна, изненадваща или възхитителна. Kара потребителите онлайн да споделят опит или да покажат подкрепа, да получат информация, продукти или услуги непосредствено, навсякъде и по всяко време. Тъй като поведението на потребителите се променя, марките се стремят да обединят офлайн с онлайн практиката на рекламата.

 

  1. Външната реклама е в основата на промяната към Мобилност

 

Външната реклама е в основата на мобилността. Съществува естествено взаимодействие между билборд и мобилната практика, като и двете се основават на местоположението. За разлика от други медии, тя не може да бъде пропусната, превъртяна по-надолу или блокирана. Трудно може да бъде игнорирана. Ето защо рекламата може да влияе на реалните промени в поведението по начини, по които други, по-пасивни медии не могат.

 

И тъй като пътят към покупката става все по-кратък и безпроблемен, цялостното комбиниране на билборд реклама и мобилни устройства може да помогне на марките да се фокусират върху бизнеса.  Независимо дали това са продажби, ангажираност или изграждане на марка.

 

Марките непрекъснато се стремят да използват мобилни устройства като част от своите кампании.  Обединят своите физически и цифрови усилия, свързвайки потребителите с помощта на интерактивни QR кодове и хаш тагове.

 

Първи подход за мобилност

 

Covid-19 промени поведението на потребителите и успоредно с това се промениха и външно рекламните кампании. Със сигурност те станаха по-локализирани  и по-дълги (от обичайните две седмици), за да увеличат максимално обхвата и честотата. Но това не променя начина, по който марките трябва да планират и купуват външно рекламни медии.

 

Тъй като нашият свят става по-малък и по-локализиран и ние се придвижваме онлайн, мнозина може да препоръчат на марките да използват на първо място мобилния телефон – но всъщност това трябва да е МОБИЛНОСТ!

 

Mобилността отразява кой е потребителят, какъв е неговият начин на живот, неговият избор, начин на мислене … предоставя информация в движение, която улеснява взаимодействието на потребителите. А данните за местоположението са ключовата изходна точка, която отразява мобилността и  осветлява с информация браузването на потребителя по съвсем нов начин … подтиква потребителите към фунията за покупка.

 

В основата на мобилността попада задължителната външна реклама и билборд кампанията.

 

 

Външната реклама помага на онлайн търговията

 

👆  Абонирай се за нашият бюлетин  👈

актуална информация за външна реклама всеки месец!

 

Вашият коментар

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.