Билборд реклама и активност в Инстаграм

Със сигурност може да се каже, че социалните медии са променили начина ни на живот. Това е начинът, по който взаимодействаме с хората, купуваме неща, забавляваме се и споделяме живота си с другите. Понастоящем има около 3,5 милиарда потребители на социални медии по целия свят, като средният потребител прекарва 3 часа на ден в различни социални приложения. Тъй като социалните медии продължават да стават по-безпроблемни, лесни за използване и пристрастяване, бизнесът се оказва с безкрайни възможности да достигне до потребителите чрез маркетинг в тях. Tърговците смятат, че техните реклами в социалните медии са много ефективни за  бизнеса им. Сега обаче социалните медии стават толкова популярни и пренаситени с реклами, че рекламодателите се стремят да правят нещо повече от това да ангажират  потребители те си онлайн – те се стремят да ги изненадат по един творчески начин и да ги примамят с чувствителност.

Билборд рекламата заслужава Инстаграм

Днес марките насърчават взаимодействието в социалните медии чрез външната реклама с неща като „инстаграмни билбордове“ и цифрови знаци. Кампаниите се превръщат в арт инсталации, които по-скоро представляват реклама, отколкото самата крещяща реклама. Те често насърчават минувачите да спрат, да се загледат, да се ангажират и да снимат, каквото и да показва кампанията, което обикновено завършва със споделяне в социалните медии. След това потребителят се превръща в преносно средство, чрез което рекламата се разпространява и популяризира, като по същество прави потребителя посланик на марката. Външната рекламата като инструмент за социални медии напоследък се превърна в истинска  тенденция, оказа се рентабилна и си струва за рекламодателите да инвестират в нея.

Фантистично взимодействие билборд реклама и Инстаграм

Създай Instagram Билборд

Това е термин „наскоро въведен с препратка към билбордовете, които привличат хората, които се чувстват предизвикани да споделят тези изображения в социалните медии“. Рекламодателите осъзнават, че вниманието на потребителите никога не е фокусирано само върху един медиен източник в даден момент, хората непрекъснато навигират през различни форми на медии. Това дава възможност да се съ

здаде продукт, който се пренася от множество носители и през различни платформи, за да създаде най-доброто потребителско изживяване. Външната реклама се превърна донякъде в социален канал, чрез който рекламодателите не само могат да получат мнения, но и активно участие.

Ето  един примери за това как външната рекламата, в тандем със социалните медии,може да изпрати много мощно и увлекателно послание:

Деадпул
Дедпул – Инстаграм билборд

За да въодушеви потребителите за новия си филм, Deadpool, 20th Century Fox направи един билборд, създаден и пуснат на Свети Валентин, който бързо се превърна в сензация в интернет. Билбордът изобразява Дедпул като романтична любовна история с героя на Дедпул, позициониран така, сякаш гледа нагоре към билборда отдолу, докато прави сърцевидна форма с ръцете си. След това изображението беше публикувано в Инстаграм от самия Райън Рейнолдс, звездата, копродуцент и сценарист на филма с надпис: „Нека за 32 дни, да извадим лошите неща един от друг. #Deadpool”. Публикацията в Instagram веднага стана вирусна, благодарение на 37,1 милиона последователи на Райън.

Това помогна да се вдигне огромен шум около предстоящото издание на филма

.Следвайте действията на новите поколения

Милениум поколението и Поколението X са две групи, които са много специфични, когато става въпрос за възприемане на реклама. Преобладаващото мнозинство от тях избягват повечето традиционни медийни канали и могат лесно да разпознаят кога дадена марка ги спами с невярна информация. Също така, те често се дразнят от напористите продажби и предпочитат органична, безпроблемна реклама пред всяка друга. Нещо повече, потребителите от Милениум поколението и Поколението X доминират в света на социалните медии, като 90.4% от Милениумите и 77.5% от Поколение X са активни в социалните медии, в сравнение с 48.2% от Бейби бумърите. По-младите поколения са добре запознати с изкуството на социалните медии, поради което бързат да блокират онлайн рекламата с рекламни блокери. Най-добрият начин да достигнете до тези демографски масиви е чрез създаване на органична реклама, която след това те могат да споделят и да си взаимодействат онлайн. Този вид реклама ги кара да се чувстват по-скоро сякаш участват в опит, а не одобряват продукт.

Интегрирайте  Инстаграм в своите билборд реклами

Рекламодателите са започнали да интегрират социалните медии в своите външни реклами и хората го забелязват. Нещата като „Инстаграмен билборд“, стените в Instagram и билбордовете или мегабордовете са не само примамливи за потребителите, но им позволяват да бъдат и част от едно преживяване. Когато вашата реклама  бъде направена добре преживяването на потребителите от нея не само ще бъде запомнено, но и споделено с други – позволявайки на вашата марка да достигне до тези, които дори не влизат в контакт с вашата реклама. Живеем във време, в което одобрението на всяка марка от уста на уста е изключително ценно и влиятелно. Един от най-добрите начини да направите това да се случи е да създадете външна реклама, която може лесно да се споделя онлайн и да се ползва от потребителите.

Истаграм активност и билборд
Инстаграм активност и билборд

Гарантирането, че вашата аудитория е положително свързана и ангажирана с вашата марка е  като публикувате снимки на вашата кампания от външната реклама и споделяте своя незабравим опит с последователите си, със сигурност ще направи чудеса за вашата компания, ще ви позволи потенциално да достигнете до нови целеви пазари и ще ви помогне да завоювате, постигнете отлична възвръщаемост на инвестициите.

Абонирайте се за нашият месечен бюлетин ТУК!
Ще получавате актуална и интересна информация за външната реклама всеки месец