Туризъм на билборд

Благодарение на развитието в интернет и на разпространението на мобилните приложения за пътувания, в днешно време клиентите имат достъп до някой от най-ефективните начини, чрез които могат да планират своите туристически пътувания. Има една проста формула, която винаги работи добре:

„Туризъм=пътешествие = преживяване“ 

Условието е пътешествието, а резултатът преживяването. От туристическия продукт зависи условието, а от клиента преживяването.

Значи и двете страни на това уравнение трябва да са изпълнени, за да има  успех.

turizam na bilbord
реклама на туристически портал – колаж

Рекламата на билборд, трябва да се фокусира върху желанието за преживяване, което предхожда самото изживяване.

За хората става все по-важно с кой си, как се чувстваш и какво изживяваш, отколкото това къде си. Те дават най-напред предпочитание на желаното преживяване, и след това на конкретната дестинация с нейните параметри и туристически нагласи.

Това е естествен стремеж, тук действа принципът: „Познай света, за да те познае и той“.

„Икономиката на преживяванията“ се оформя като тенденция в туристическия бранш и важен фактор  в планирането на билборд кампанията.

За да могат да достигнат до своите клиенти, които са пленени от „Икономиката на преживяванията“, туристическите компании, трябва да се фокусират върху:

  • изграждане на бранда
  • утвърждаване на своите продукти
  • близка комуникация със своите клиенти

Всичко това може да стане, като споделят гледки от красиви градове, неповторими места или прекрасни плажове, които изграждат ефекта „Виж, пожелай, за да изживееш“.

С фокусиране върху „преживявания на клиентите“,  туризмът чрез подходящата визия на билборд може да утвърди своя бранд или дестинация.

 В днешно време туристическите марки откриват нови хоризонти, търсят ефективност, предприемат оптимизиране на своите концепции все в полза на клиентите си.

Продуктите трябва да осведомяват, но също така и да впечатляват.

Визията е ключов фактор при повлияване на решението за дестинация, хотел, пътешествие или почивка.

Това, което може да привлече клиентите към вашия продукт, е не просто реклама на продукт, а предложение за неповторимо преживяване. Рекламата показваща красиви места и дестинации, едновременно информираща и впечатляваща, оказва голямо въздействие поставена на огромни плакати и билбордове в забързана и сива градска среда. Външната реклама има капацитета, да направи вашия туристически продукт внушителен и ефективен, като ситуира вашата билборд реклама на такива места на които трафикът на хора е голям.

 Предоставяне на правилно туристическо съдържание на правилната билборд локация.

 Как да сме сигурни, че рекламната ни кампания достига до целевата група, дори и кампанията да е с най-добрата и креативна, привличаща окото визия? Като я поставим на подходящите места в градската среда или извън нея.

Туристическите компании, особено тези, които оперират изцяло онлайн, също се нуждаят от реклама. Външната реклама предлага релевантно съдържание на релевантна аудитория. Вужте тук: Защо външна реклама?

Наред с това, чрез билбордове, брандовете имат възможност да рекламират собствените си онлайн платформи и ефективността на тяхната резервационна система. Дали ще бъдат актуални оферти за полети, намаления за хотели при предварителна резервация или нещо друго, това може да бъде показано на плаката и бъдете сигурни – ще бъде забелязано!. Прочетете тук: Кой вижда външната реклама?

За да научите повече или започнете вашата билборд кампания свържете се с нас сега!

Абонирайте се за нашият бюлетин.

(Ще получавате актуална информация и новини за външната реклама всеки месец)