Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Туризъм на билборд

Благодарение на развитието в интернет и на разпространението на мобилните приложения за пътувания, в днешно време клиентите имат достъп до някой от най-ефективните начини, чрез които могат да планират своите туристически пътувания. Има една проста формула, която винаги работи добре:

„Туризъм = пътешествие = преживяване“ 

Условието е пътешествието, а резултатът преживяването. От туристическия продукт зависи условието, а от клиента преживяването.

Значи и двете страни на това уравнение трябва да са изпълнени, за да има  успех.

 

Рекламата на билборд, трябва да се фокусира върху желанието за преживяване, което предхожда самото изживяване.

 

За хората става все по-важно с кой си, как се чувстваш и какво изживяваш, отколкото това къде си. Те дават най-напред предпочитание на желаното преживяване, и след това на конкретната дестинация с нейните параметри и туристически нагласи.

Това е естествен стремеж, тук действа принципът: „Познай света, за да те познае и той“.

 

„Икономиката на преживяванията“ се оформя като тенденция в туристическия бранш и важен фактор  в планирането на билборд кампанията.

За да могат да достигнат до своите клиенти, които са пленени от „Икономиката на преживяванията“, туристическите компании, трябва да се фокусират върху:

 

  • изграждане на бранда
  • утвърждаване на своите продукти
  • близка комуникация със своите клиенти

Всичко това може да стане, като споделят гледки от красиви градове, неповторими места или прекрасни плажове, които изграждат ефекта „Виж, пожелай, за да изживееш“.

 

С фокусиране върху „преживявания на клиентите“,  туризмът чрез подходящата визия на билборд може да утвърди своя бранд или дестинация.

 

 В днешно време туристическите марки откриват нови хоризонти, търсят ефективност, предприемат оптимизиране на своите концепции все в полза на клиентите си.

Продуктите трябва да осведомяват, но също така и да впечатляват

Визията е ключов фактор при повлияване на решението за дестинация, хотел, пътешествие или почивка.

Това, което може да привлече клиентите към вашия продукт, е не просто реклама на продукт, а предложение за неповторимо преживяване. Рекламата показваща красиви места и дестинации, едновременно информираща и впечатляваща, оказва голямо въздействие поставена на огромни плакати и билбордове в забързана и сива градска среда. Външната реклама има капацитета, да направи вашия туристически продукт внушителен и ефективен, като ситуира вашата билборд реклама на такива места на които трафикът на хора е голям.

 

 Предоставяне на правилно туристическо съдържание на правилната билборд локация

 

 Как да сме сигурни, че рекламната ни кампания достига до целевата група, дори и кампанията да е с най-добрата и креативна, привличаща окото визия? Като я поставим на подходящите места в градската среда или извън нея.

Туристическите компании, особено тези, които оперират изцяло онлайн, също се нуждаят от реклама. Външната реклама предлага релевантно съдържание на релевантна аудитория. Вужте тук: Защо външна реклама?

 

Наред с това, чрез билбордове, брандовете имат възможност да рекламират собствените си онлайн платформи и ефективността на тяхната резервационна система. Дали ще бъдат актуални оферти за полети, намаления за хотели при предварителна резервация или нещо друго, това може да бъде показано на плаката и бъдете сигурни – ще бъде забелязано!.

Прочетете тук: Кой вижда външната реклама?

За да научите повече или започнете вашата билборд кампания свържете се с нас сега!

 


Абонирайте се за нашият бюлетин.

(Ще получавате актуална информация и новини за външната реклама всеки месец)

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.