Защо външна реклама?

Това е златнията век на външната реклама!

Четири водещи фактора е правят по-могъща и по-успешна от всякога:

Въздействие, действие, уместност и изобретателност.

Външната реклама създава неизбежно въздействие.

Външната рекламата е различна от други видове реклами: тя не може да бъде избегната, блокирана или изключена! Хората прекарват все повече време навън и аудиторията се увеличава постоянно.

Външната реклама е вид публична медия с широко покритие и разпространение! Тя влияе и въздейства. Изгражда репутация и авторитет, прави марките известни и емблематични.

„Външната реклама достига ежедневно до голям процент от населението навън.“

Външната реклама провокира действие

Потребителите прекарват повече време навън. Те са под въздействието на външните реклами. Когато потребителите са навън, те са динамични и мислят активно. Това означава, че са по-склонни да възприемат и да обръщат внимание на нови съобщения и реклами. Наличието на смартфони позволява на потребителите да реагират на рекламите и да действат. Те търсят, споделят и пазаруват по-бързо от всякога.

Външната реклама има своето значение и уместност в медиите при обмена на съобщения.

Планиращите външни реклами никога не са разполагали с по-добри инструменти. Различните анализи, база данни, таргетиране, всичко с която днес разполагаме дава възможност на външно рекламните кампании да бъдат разработени при максимална гъвкавост и точност. Това нарастващо значение създава нови, почти неограничени възможности за рекламодателите. (Виж нашите услуги)

„Повече от хората си спомнят, че са виждали рекламите на билборд в рамките на 30 минути преди пазаруване“

Рекламата на билборд е двигател на креативността и изобретателността.

Външната реклама предоставя най-добрата творческа среда и изобретателност. Креативността на класическата външна реклама предлага неизбежно въздействие и запаметяване. Дигиталната външна реклама предоставя на рекламодателите и агенциите богати творчески възможности. Чувствителни към времето, специфицирани спрямо местоположението, контекстуални и други динамични механизми на съобщенията предоставят на рекламодателите нови творчески възможности за взаимодействие с още по-тясно определена аудитория.

Четири думи, които трансформират външната реклама. Четири думи, които определят защо външната реклама трябва да бъде включена във всички медийни планове.

Въздействие. Действие. Уместност. Творчество.

Абонирайте се за нашият бюлетин.
Ще получавате актуална информация всеки месец.