Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Защо външна реклама?

Това е златнията век за външна реклама!

Защо да изберем външна реклама? Кои са предимствата на билборда. Четири водещи фактора е правят по-могъща и по-успешна от всякога: Въздействие, действие, уместност и изобретателност.

С външна реклама създавате неизбежно въздействие.

Външната рекламата е различна от други видове реклами: тя не може да бъде избегната, блокирана или изключена! Хората прекарват все повече време навън и аудиторията се увеличава постоянно.

Външната реклама е вид публична медия с широко покритие и разпространение! Тя влияе и въздейства. Изгражда репутация и авторитет, прави марките известни и емблематични.

„Външната реклама достига ежедневно до голям процент от населението навън.“

Външната реклама провокира действие

Потребителите прекарват повече време навън. Те са под въздействието на външните реклами. Когато потребителите са навън, те са динамични и мислят активно. Това означава, че са по-склонни да възприемат и да обръщат внимание на нови съобщения и реклами. Наличието на смартфони позволява на потребителите да реагират на рекламите и да действат. Те търсят, споделят и пазаруват по-бързо от всякога.

Външната реклама има своето значение и уместност в медиите при обмена на съобщения.

Планиращите външнa рекламa никога не са разполагали с по-добри инструменти. Различните анализи, база данни, таргетиране, всичко с която днес разполагаме дава възможност на външно рекламните кампании да бъдат разработени при максимална гъвкавост и точност. Това нарастващо значение създава нови, почти неограничени възможности за рекламодателите. (Виж нашите услуги)

„Повече от хората си спомнят, че са виждали рекламите на билборд в рамките на 30 минути преди пазаруване“

Защо рекламата на билборд е двигател на креативността и изобретателността.

Външната реклама предоставя най-добрата творческа среда и изобретателност. Креативността на класическата външна реклама предлага неизбежно въздействие и запаметяване. Дигиталната външна реклама предоставя на рекламодателите и агенциите богати творчески възможности. Чувствителни към времето, специфицирани спрямо местоположението, контекстуални и други динамични механизми на съобщенията предоставят на рекламодателите нови творчески възможности за взаимодействие с още по-тясно определена аудитория.

Четири думи, които трансформират външната реклама. Четири думи, които определят защо външната реклама трябва да бъде включена във всички медийни планове.

Действие. Въздействие. Уместност. Творчество.


Абонирайте се за нашият месечен бюлетин ТУК!
Ще получавате актуална и интересна информация за външната реклама всеки месец

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.