Кой вижда външната реклама?

Кой вижда външната реклама

Външната рекламата или рекламата на билборд е един от малкото останали традиционни медийни канали. Тя е различна!

Рекламата извън дома трудно може да бъде избегната, блокирана или изключена! Днес хората прекарват все повече време навън, в градска среда, така аудиторията на външната реклама се увеличава постоянно.

Външната реклама достига до всеки един от нас поне веднъж седмично!

Достига до всички: деца, възрастни, мъже, жени, работещи… хора от всички социални групи. Независимо дали пътуваме по работа, до магазина, в свободното си време или извън града чрез различните съоръжения и формати: билбордове, мегабордове, таксита, автобуси, спирки….. външната реклама ни достига!

Според последни изследвания в Англия и Америка, тя е особено ефективна при достигнето до определени таргетирани групи. Това са такива групи които рекламодателите търсят и искат най-много.

Именно при тези групи, потребителите са постоянно в движение, най-дигитално свързани и силно социално ориентирани. Тези потребители забелязват в най-голяма степен външната реклама, в резултат на това предприемат и най-много действия.

Те не само че забелязват рекламите, но и дават широк отзвук на добрите реклами в социалните мрежи, повече, отколкото при реклама от всякакъв друг вид.

Кой вижда външната реклама

Доказано е, че хората в движение мислят активно.

Те са по-бдителни и будни в живата градска среда и по този начин могат по-добре да възприемат послания и информация видяна на билборд.

Външната реклама е в отлична позиция да „хваща“ хората, в момент, когато състоянието на ума им ги прави по-възприемчиви. Това са таргетирана група от активни и предприемчиви потребители с възможности, и за тях външната реклама прави марките видими и по-важното, запомнящи се!

Всичко започва с първите промени, преди десетилетия когато външната реклама „светна“ и рекламите станаха денонощно осветени, външно и вътрешно.

По-късно се появи и подвижната, сменяща се визия (скрол механизми които позволяват ротирането на няколко визии върху един билборд). Тази атрактивна система от сменящи се визии допълнително допринася за привличане на вниманието. Днес всички направени промени дават възможност за по-голяма гъвкавост при подхода на рекламодателя.

Съвсем наскоро външната реклама се промени и с помощта на цифровизацията. Новата технология превърна билборд рекламата във все по-динамична, адаптивна, иновативна и интерактивна медия. Лед екрани във всякакви размери и на не толкова традиционни места позволяват свързаност между традиционната и дигиталната реклама. Това е промяна, която тепърва ще направи външната реклама още по ефективна и забележима!

Планирайте вашата външна реклама с нас, свържете се сега!


Абонирайте се за нашият бюлетин.
Ще получавате актуална информация всеки месец.