Билборд или Скролер

Koe da izbera bilbord ili scroler

Билбордът с размер 4х3 м. възниква като голям информационен постер в средата на XIX век. С нарастване на употребата на автомобили набира бързо популярност сред рекламодателите и вече повече от 150 години е част от градската среда и пътната мрежа в целия свят. Днес билбордът е най-добре познатият формат във външната реклама. Когато планирате рекламна … Продължение

Предимствата на билборда

Защо да избера билборд

Билборда е идеален за достигане ежедневно до по-широка аудитория. Тъй като все повече хора прекарват повече време извън дома, обсегът на традиционните медии като радио, списания, телевизия и вестници намалява. Билборда осигурява невероятна сила на марката, която може да бъде пренесена от улицата директно до магазините за продажба на дребно. Асоциациите на външно-рекламните медии по … Продължение

Защо външна реклама?

Vanshna-reklama

Това е златнията век на външната реклама! Четири водещи фактора е правят по-могъща и по-успешна от всякога: Въздействие, действие, уместност и изобретателност. Външната реклама създава неизбежно въздействие. Външната рекламата е различна от други видове реклами: тя не може да бъде избегната, блокирана или изключена! Хората прекарват все повече време навън и аудиторията се увеличава постоянно. … Продължение