Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Митове за външната реклама

Ако не сте се доверили  на външната реклама, най-вероятно се дължи на това, че сте повлияни от някои от дългогодишните митове.

Но кои са те и как  са повлияли върху възприемането на външната реклама с течение на времето? Ето някои, които се оказаха най-често срещаните:

Мит 1: „Никой не обръща внимание на външната реклама“

Ще започнем с един от най-нелепите митове.  Никой не обръща внимание на билбордовете и техните съобщения. Това твърдение не само е нелепо, но и не е подкрепено с данни.  Десетки проучвания  подчертават въздействието на билбордовете, способността им да привличат вниманието на клиентите и да ги ангажират с последващи действия.

Например: проучване във Великобритания дава  зашеметяващите 98% за британците които забелязват поне една или повече реклами на билбордове.  68% от шофьорите признават, че често взимат решения за покупка, когато видят билборд.

Тази статистика напълно се противопоставя на идеята, че билбордовете нямат способността да ангажират клиентите и да влияят на решенията за покупка, които те вземат в реално време.

Друго проучването показва, че близо 26% от клиентите са посетили уебсайт в отговор на видяна външна реклама. Това перфектно демонстрира ефикасността на билборда и нарастващото му ниво на влияние.

Мит 2: „Не можете да измерите успеха във външната реклама“

Външната реклама е уникална. Отличава в среда, която все повече се доминира от цифрови канали. Една от причините хората да са резервирани към външната реклама е погрешното убеждение, че не можете да измервате успеха. Тук голямо влияние оказват впечатленията, а не конкретния брой на хората, които действително взаимодействат с рекламираната марка или продукт.

Това схващане е напълно погрешно. Вече са налични различни показатели и набори от данни.

Например данните от съвременните изследвания на мобилността са в състояние да осигурят все по-точни измервания, като черпят подробна информация от редица различни източници.

Изследването на мобилността е особено полезно в настоящата ситуация,  използва глобални проучвания на пътуванията. Те се основават на представителни групи, което помага да се идентифицират и наблюдават конкретни целеви аудитории.

С навлизането на  GPS и усъвършенствана Wi-Fi технология за събиране на данни за мобилността на потребителите в реално време, може  да се идентифицират не само различните видове транспорт, а и обектите, които потребителите посещават.

Разбира се, това става възможно и от факта, че използването на мобилни устройства вече надвишава 90%.  Сега е по-лесно от всякога да се наблюдават движенията на целевите групи и да се добие истинска представа за успеха на конкретни реклами или кампании.

Има и много други методи за измерване на ефекта от билборд кампанията Ви, за които може да прочетете повече в наша публикация:  Измерване на реклама по билбордове

Мит 3: „Външните реклами са твърде скъпи за малкия бизнес“

Както вече сме коментирали в предходни статии ( Билборд за всеки бизнес ), това е друга често срещана заблуда.

Избирайки точната локация и точното време, Вашата реклама може да достигне до много повече клиенти, от колкото във вече пренаселеното онлайн пространство. Хората са по-склонни да забележат рекламата Ви повече от веднъж на място, което често посещават. Това дава възможност за утвърждаване на марката и малкия и средния бизнес да се насочат към потенциалните клиенти по време на ежедневното им пътуване до работа и обратно с ненатрапчиво присъствие. Същевременно достигат до тях в момент, когато е  по-вероятно да вземат решения за покупка.

Така рекламното послание има значително въздействие и постигането на възвръщаемост на вече направените разходи.

Предвид тези митове е разбираемо защо някои рекламодатели са били консервативни относно външната реклама в миналото.  Днес все повече маркетинг специалисти залагат на билборд рекламата.

Много от тези митове вече са отживелица, докато многобройните ползи и повишената ефикасност стават все по-очевидни.

Ето защо сега този вид реклама се възприема като част от ефективните интегрирани кампании, които оптимизират обхвата и постигнат оптималното ниво на реализация.

 

митовете

 


Абонирайте се за нашият бюлетин.
Ще получавате актуална информация всеки месец.

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.