Измерване на рекламата по билбордове

В модерния свят с напредването на технологиите и навлизането в ерата на социалните медии и възможността за рекламиране на различни източници, е важно да можем да определим степента на ефективност и възвръщаемост на инвестицията в рекламата.

Чудите се, как да направите измерване на аудиторията и каква е ефективността от кампанията на билбордове? Дали вашата кампания е довела до увеличаване на бизнеса? В каква кампания да инвестирате? Помислете! Може да използвате един от по-долу описаните начини за измерване на ефективността от реклама на билбордове.

Инвестирането в реклама е от изключителна важност за подобряването и разширяването на вашия бизнес.

След осъзнаване на необходимостта от реклама , следващата стъпка е да намерите рекламния канал който е най-подходящ за вас.

С напредването на технологиите и медиите отговорът за ефективността на кампанията и възможността за измерване на възвръщаемостта на инвестициите е все по-търсен.

Когато търсите ефективност, измерване, възвръщаемост на инвестициите трябва да знаете потенциалния размер на аудиторията, която може да види вашата реклама, както и колко души от този брой са я видели и са пристъпили към покупка. Можете да направите измерване , като определите ръста на продажбите през периода на кампанията. Мобилността може да бъде достъпна чрез: преброяване на трафика, правителствени проучвания, данни от преброяването и използване на GPS устройства за проследяване.

Предлагаме Ви няколко начина, чрез които може да направите измерване и да проследите ефективността от вашата билборд кампания.

Измерване на кампанията по билбордове с използването на промоционален код

QR код измерване
QR код метрика

Един практичен начин да направите измерване на аудиторията при използването на външна реклама – билбордове е, като добавите промоционален код към билборд визията си.
Промоционалният код помага да се измерват впечатленията от вашата билборд кампания. Сложете промоционален код за конкретна кампания , промоция , талон за отстъпка или QR код и стартирайте промоционалния код само през периода на кампанията. QR кодовете се завръщат и стават все по-популярни, защото отвеждат потребителя директно на страницата на марката ви или във вашия онлайн магазин.

Това ще ви позволи да проследите броя на хората, въвели конкретния код на кампанията на уебсайта , което ви дава представа колко продажби е генерирала вашата билборд кампания и нейната ефективност.

Измерване с уникален URL адрес създаден за кампанията на билбордове

Поставянето на специфичен URL адрес във вашата реклама на билборд е друг начин за измерване. Този URL адрес трябва да се показва само във външната реклама и не трябва да се използва никъде другаде. URL адресът трябва да води директно към основния ви уебсайт, а трафикът от URL адреса може да се използва за измерване на броя на хората, които виждат рекламата ви, правят покупки и прекарват време на уебсайта ви, като всички те са отлични средства за измерване на възвращаемостта.

#Хаштаг измерване на билбордове

Хаштаговете са чудесен начин за измерване на успеха на вашата рекламна кампания. Включете специфичен за кампанията хаштаг във вашата реклама и проверете дали се използва в платформите на различни социални медии. Ако забележите, че хората започват да се ангажират с хаштага, ще добиете представа за ефективността от вашата реклама. Хаштаговете също ви позволяват да търсите в социалните медийни платформи, за да получите представа за броя на хората, които се свързват с вашата марка и са ангажирани със забелязването на билбордовете Ви.

Aнкета за кампанията на билбордове

Създайте бърза анкета на вашия сайт, която пита посетителя как е разбрал за вашата марка. Тази информация ще направи измерване кои от вашите усилия имат най-голямо въздействие и с коя аудитория.
Слоган анализи – начин за измерване

Ако сте използвали особено запомнящ се слоган или фраза в скорошна реклама на билбордове, можете да използвате анализа при измерване на слогана, за да получите представа за ефективността на рекламата. Погледнете в инструмента за анализ на уебсайта си, за да видите колко пъти са били въведени вашите ключови думи или слогани в търсачките. Въпреки че хората може да не могат да запомнят промоционален код или уебсайт, ако лозунгът е останал в съзнанието им, те могат да се опитат да намерят вашата марка, като търсят думите, които си спомнят.

Измерване – преди и след
външна реклама измерване
Как да разберем ефекта от рекламата?

Много важно е да направите анализ и измерване на трафика и продажбите.
Разгледайте трафика и продажбите непосредствено преди започване на кампания на билбордове и след това. Следете трафика и продажбите след началото на кампанията.
Ако забележите значително увеличение или запазване на статистиките на вашите продажби това вероятно се дължи на вашата рекламна кампания на билбордове и говори за ефективност. Външната реклама работи по-бавно от онлайн рекламата, но и има по-продължителен въздействащ ефект.

Измерване със споделяне и отправяне на послание

Създайте уникална визия , качете я на билборд и резултата ще е следния :
Хората ще пожелаят да я снимат и споделят в социалните мрежи. Това е едно чудесно , естествено и непринудено разпространение на рекламата, дори и при ограничена кампания с по-малко на брой рекламни билбордове.

Това значително може да подобри резултатите от рекламна кампания на билбордове, естествено, органично разпространение на рекламата и съчетаване на външната с онлайн рекламата.

Прочетете още за  как се създава кампанията за споделяне и послание в инстаграм – „Инстаграм билборд“ и   По-скъпа ли е външната от онлайн рекламата