Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Билборд реклама до конкурент

Това е една от възможните рекламни стратегии, възприети от марките, в опит да привлекат интереса на потенциални клиенти и да ангажират мотивирана аудитория. Но кои са ключовите съображения при билборд реклама близо до вашият конкурент?

 

„Ясен стимул и Призив за действие„

 

Нека започнем с основното! Няма смисъл да инвестирате в билбордове до вашите конкуренти, освен ако не са били стратегически подбрани с ясна цел. Тази цел трябва също да бъде представена ясно, кратко и в полза на потребителите.  Независимо дали искате да им дадете стимул за да изберат вашия продукт на или да отправите  призив за действие.

 

Пример:

– искате да се конкурирате с конкурент, който продава идентични продукти или асортименти. В този случай може да искате да направите билборд реклама в която рекламирате по-ниски ценови нива или промоции с ограничен период от време.

 

– може да рекламирате нов продукт, който е изключителен за вашия бизнес и не е достъпен за вашите конкуренти.

 

– имате по-висококачествени продукти или услуги. Като рекламирате близо до конкурентни магазини можете потенциално да повлияете на решението за покупка на клиентите в момент, когато те са най-ангажирани с пазаренето.

 

Съвет:

За да направите този вид маркетинг реклама успешна,  вие трябва да създадете кратко и ясно дефинирано послание. Трябва точно да предава уникалното ценно предложение в ползва на вашата марка. Опитайте се да използвате не повече от шест или седем думи. Комбинирайте това с ориентиран към марката цветен фон и висококачествени изображения.

 

От стратегическа гледна точка, местоположението на вашия конкурентен билборд може да варира в зависимост от вашата точна цел.

 

Ако например искате успешно да се насочите към клиентите на вашия конкурент,  трябва да наемете билборд по подходящ и популярен, но да се уверите, че той не е поставен твърде близо до неговия магазин.

 

И обратно, ако искате да привлечете онлайн трафик и да насочите потенциални клиенти към вашия уебсайт, можете да си позволите да поставите билборда малко по-близо до местоположението на вашия конкурент. Причината за това е проста; билбордът ги насърчава да сравняват цените и предлаганите продукти онлайн, преди да вземат окончателно решение.

 

 

Насочване на потребителите към вашия бизнес чрез билборд реклама до конкурент

Както вече уточнихме, никога не трябва да се ангажирате с реклама по билбордове, освен ако нямате ясна мотивация и целенасочен подход.

 

Крайната цел на Билборд реклама до вашия конкурент е винаги  да  насочва хората към вашия бизнес или уебсайт.  Не просто да цели, да наруши бизнеса на конкурентите ви и да отблъсне клиентите от магазините им.

 

Това е важно разграничение. Първото ще ви помогне да оптимизирате вашата рекламна възвръщаемост на инвестициите и второ да оптимизирате  продажбите. За да постигнете това, наложително е да посочите точна и подходяща информация за връзка с вас на билборда. Стремете се да стимулирате целеви трафик.

 

Пример:

 

– ако имате съседен магазин за тухли и мазилки и искате да привлечете потенциални клиенти, докато те пътуват по познат маршрут, трябва да се погрижите да посочите физическия адрес на местоположението на видно място и съответния номер за контакт.

 

– марките в търсене на онлайн ангажираност или продажби трябва да включват действащ уебсайт адрес или съответните механизми на социалните медии, в зависимост от вашата точна целева група и каналите, които най-вероятно клиентите ще посещават.

 

Съвет:

 

Представянето на правилните данни за контакт и канали е от решаващо значение за всяка конкурентна реклама или маркетингова кампания.

 

 

Бизнес до конкурента

Профилирайте аудиторията си и създайте ефективна реклама на билборд до вашия конкурент

 

Профилирането на вашата целева група, е от решаващо значение винаги, когато искате да използвате билбордове в целеви местоположения.

 

В крайна сметка, макар че може да сте относително доволни от първоначалното конфронтиране на конкурентите си с близкия билборд, можете да се окаже трудно да оправдаете инвестицията си, ако тя не доведе до преобразуване на нови клиенти.

 

Преди да  наемате  билборд, който е близо до магазина на вашия конкурент, отделете време, за да разберете неговите основни демографски данни и целевата група. По този начин можете да създадете персонализиран и ефективен билборд, който активно да ангажира вашите целеви клиенти.

 

Пример:

 

– ако имате продукт, насочен предимно към млади специалисти тогава трябва да дадете приоритет на  широкоформатни крайпътни билбордове, разположени по натоварени и местни маршрути за пътуване. Съдържанието, което създавате,  трябва да бъде кратко и визуално поразително.

 

Днес също така е възможно да се проследяват данни за потребителска мобилност в реално време. Това е възможност  за постоянно профилиране на аудиторията и подобряване на бъдещите Ви маркетингови кампании.

 

Заключение

 

Концепцията за конкурентен маркетинг става все по-често срещана.  Живеейки в  дигиталната ера много утвърдени марки често  използват този тип маркетингова реклама за да се промотират и забележат в силно конкурентната индустрия.

Важно е обаче да подходите към билборд рекламата до вашия конкурент със стратегическо мислене, особено ако искате едновременно да нарушите бизнеса на конкурентите си и да привлечете клиентите към вашия бизнес.

 

Снимки от рекламни кампании  на КФС с „билборди“ до  конкуренти:  

 


Научете първи,    Абонирайте се за нашият бюлетин.

Ще се опитаме да Ви бъдем полезни като споделим с Вас нашият опит.

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.