Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

ФБР издирва с билборд престъпници

По света, а защо не и на наш билборд?

Да търсим,  да откриваме и правим проучвания, е нашата стихия и докато го правим, попаднахме на едно интересно благодарствено писмо, което бихме искали да споделим с Вас.

Ние знаем за ефективността и ползата от външната реклама,  затова се стремим да я представим и на Вас, но пък никога не се бяхме замисляли колко мащабна и общественополезна може да бъде тя.

Едно различно писмо, писмо с кауза, което ни впечатли дотолкова, че да ви го преразкажем.

Преди няколко години Федералното бюро за разследване или FBI, започва да използва външна реклама като алтернативен начин за разрешаване на десетки престъпления.

 

ФБР издирва с билборд

Ето какво споделя помощник-директорът на ФБР Стивън Е. Ричардсъ: „Винаги търсим креативни начини да дадем възможност на хората , възможности за разкриване на престъпленията, а билбордовете са отличен пример за това“  

 

Органите на реда започнали да изследват медийното пространство през 1950г. Искали да използват бързината за достигане до обществеността която медиите предлагат.  Ползвайки най-различни рекламни канали, разбират, че билбордът намира ключова роля в многобройните разследвания и успешното им разрешаване.

Само през 2020 година външната реклама подпомага разрешаването на 57 случая. Билборд рекламата допринасят за разрешаването им.

Идеята заработва толкова успешно, че се разширява до национално партньорство между ФБР и индустрията за външната реклама.

 

„По време на криза, по време на извънредни ситуации в страната, когато издирваме лоши момчета или лоши момичета, използваме билборд, за да разпространим съобщението до обществеността.“ –  добави Ричардсън от ФБР.

 

Инициативата за качване посланията на билборд е отличен пример за това, как правоприлагащите органи, частният сектор и обществеността могат да работят колективно.

„Използването на билбордове ще продължи да увеличава успехите ни бързо“ – споделя ФБР:

 

„Моля, знайте и разберете, че използването на билборд е станало значителна част от тези усилия“.

 

ФБР издирва с билборд

 

 

Когато използва външна реклама, ФБР по-ефективно изпълнява мисията си.

Информационните технологии се променят бързо.  Различни източници, списания, вестници, еволюират. Външната реклама също! Съвременните билбордове са – ЛЕД екрани. ФБР споделят опита си, и ни дават идеята, как чрез използването на външна реклама, можем да дадем нашия принос за поддържане на реда и сигурността.

Писмото изказва благодарността си към колегите в Америка и билборд мрежата им, прилагайки казуси със случай, разрешени благодарение на външната мрежа!

Използван източник: 2020 OAAA letter final.pdf

 


Абонирайте се за нашият бюлетин.

(Ще получавате актуална информация и новини за външната реклама всеки месец)

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.