Формат | Снимка № | Път | Локация | Посока | Снимки |
---|---|---|---|---|---|
Мегаборд 8x4 | 30a | Път І - 1 | 16+970 км, ляво | Видин | |
Мегаборд 8x4 | 30b | Път І - 1 | 16+970 км, ляво | Враца | |
Билборд 4х3 | p27a | Път ІІІ - 112 | 8+600 км, дясно | Монтана | |
Билборд 4х3 | p27b | Път ІІІ - 112 | 8+600 км, дясно | Видин | |
Билборд 4х3 | VI - 2.1 | Път І - 3 | 5+600 км, дясно | Плевен | |
Билборд 4х3 | VI - 2.2 | Път І - 3 | 5+600 км, дясно | Русе | |
Билборд 4х3 | VI - 3.1 | Път І - 3 | 99+350 км, дясно | София | |
Билборд 4х3 | VI - 3.2 | Път І - 3 | 99+350 км, дясно | Русе | |
Билборд 4х3 | p13a | Път І - 3 | 130+400 км, дясно | Ябланица | |
Билборд 4х3 | p13b | Път І - 3 | 130+400 км, дясно | Плевен | |
Мегаборд 8x4 | 46a | Път І - 6 | 58+908 км, дясно | Перник | |
Мегаборд 8x4 | 46b | Път І - 6 | 58+908 км, дясно | Кюстендил | |
Мегаборд 8x4 | 47a | Път І - 6 | 71+590 км, ляво | Радомир | |
Мегаборд 8x4 | 47b | Път І - 6 | 71+590 км, ляво | Перник | |
Мегаборд 8x4 | 70a_RM | Път І - 8 | София | ||
Мегаборд 8x4 | 70b_RM | Път І - 8 | Калотина | ||
Билборд 4х3 | 501 A | Път І - 6 | км. 134.000, ляво, вход Долни Богров, | София | |
Билборд 4х3 | 501 B | Път І - 6 | км. 134.000, ляво, вход Долни Богров, | Карлово | |
Билборд 4х3 | 502 A | Път І - 6 | км. 138.400, дясно, след Долни Богров | Карлово | |
Билборд 4х3 | 502 B | Път І - 6 | км. 138.400, дясно, след Долни Богров | София | |
Билборд 4х3 | 503 A | Път І - 6 | км. 150.020, дясно, след Долна Малина | Карлово | |
Билборд 4х3 | 503 B | Път І - 6 | км. 150.020, дясно, след Долна Малина | София | |
Билборд 4х3 | 504 A | Път І - 6 | км. 162.000, дясно, разклон Долно Камарци | Карлово | |
Билборд 4х3 | 504 B | Път І - 6 | км. 162.000, дясно, разклон Долно Камарци | София |
Снимка №:
Снимки:
Защо се казва „външна реклама“? Термина идва от английското наименование за този тип . . .
⟶Билборд – най-разпространения тип рекламно съоръжение което достига ежедневно . . .
⟶Как ви звучи „рекламно-информационен елемент“? Малко дълго? Така в официалните нормативни . . .
⟶