Външна реклама за училища

Конкуренцията при учебните заведения се засилва с всяка година. Увеличаването на броя новозаписали се за следващата година винаги е сложна цел. Училищата, детските градини и езиковите центрове рекламират от много време, а външната реклама винаги е била чудесен избор. Разработването на креативни, всеобхватни и рентабилни маркетингови кампании е от ключово значение, за да се надделее над конкуренцията и да се изпъкне. В допълнение, добре подготвената  реклама може да повиши интереса на бъдещите ученици или студенти и също така да изгради съзнание и да затвърди мнението на избор.

Въпреки това, кампаниите за външна реклама изискват внимателно планиране на всеки един аспект – дизайн, локация и послание – всичко е важно.

 Ето и някои съвети, като за начало:

Локация на рекламата

 Един от най-важните фактори за успеха на Вашата билборд кампания е локацията. Следователно е важно да изберете локации с висока интензивност на средния дневен трафик и маршрути, по които минават, както ученици, така и родители. Важно е да се отбележи, че не трябва да ограничавате рекламните си кампании до града или населеното място, в което се намирате. Изберете локации и в околностите.

Време за рекламата

 Времето за Вашата външна реклама е друг важен фактор, който следва да имате предвид. Макар и да е очевидно, че бихте искали да стартирате кампаниите си точно преди периода за записване, то и други периоди от годината не следва да се пренебрегват напълно. Можете да проследите някои от важните училищни събития и да държите бранда си в полезрението на аудиторията през цялата година. Всяко събитие, промяна, нововъведение е чудесен момент да планирате рекламна активност.

Проектирайте билборда си правилно

За каквато и реклама да става въпрос, бъркотията само може да навреди. Колкото по-опростен е дизайнът, толкова по-голям е шансът потребителите да обърнат внимание. Опростени структури, с много свободно пространство, вършат повече работа при големите реклами, отколкото каквото и да е друго. Фокусирайте се върху една единствена идея, която е лесно разбираема вместо да събирате прекалено много неща на едно място. Опростените съобщения могат да бъдат разчетени от далечно разстояние, дори и при висока скорост. Удебеленият шрифт, контрастните цветове и четливите шрифтове, определено биха помогнали. Освен това, нека съобщението да е кратко и ясно. Ако имате много за казване, помислете за дигитален билборд или екрани.

Външната реклама а училища
Колаж – реклама на училище

Завладяващо послание

Краткото послание работи повече, но то трябва да бъде и въздействащо. За добри резултати трябва да се уверите, че съобщението Ви се състои от не повече от десет думи. Създайте послание, което чрез провокация да ориентира към действие, което пък да е в полза на аудиторията. Стремете се да натиснете емоционален акорд.

Не забравяйте целевата си аудитория

 Кой е най-голям процент от новозаписалите се? Не пренебрегвайте факта, че родителите са тези, които вземат решенията.

Обобщение

Външната реклама за училища, детски градини и езикови центрове, може да подпомогне осведомеността и да увеличи броя на записалите се. Уверете се, че взимате предвид всички тези фактори, при създаването на рекламна кампания или се свържете с нас за да ви помогнем!

Абонирайте се за нашият бюлетин.
(Ще получавате актуална информация и новини за външната реклама всеки месец)