Продавачът, който никога не спи

Готови ли сте да планирате рекламната си кампания?

Сигурно мислите за всякакви дигитални реклами, персонализирани кампании по електронна поща, реклами във Facebook, Google . . . .

Какво мислите за билборд рекламата?

Ако смятате, че тя е ретро, не е достатъчно ефективна и не си струва да рекламирате, вижте нашата позиция и помислете отново!

Хората сега прекарват по-голямата част от времето си в гледане на екрани (което означава, че онлайн рекламата е чудесен начин да достигнем до тях), но сега сме изправени пред феномена – блокиране на реклами! Много хора намират тези реклами за досадни и разсейващи – и ги блокират.

Външната реклама е един от традиционните начини на реклама, който през последните години се разраства и отбелязвайки постоянно увеличение.

Защо все повече компании намират външната реклама за привлекателна и инвестират в нея?

  1. Много добра комуникация

В съвремения свят хората винаги са в движение. Те вземат повече от решенията си за покупки когато са навън в градската среда, където условията ги стимулират да предприемат такива.

Когато човек види билборд с привлекателна визия, тази визия привлича вниманието му, запечатва се в паметта и той я запомня. А този момент е ключов в света на рекламата!

  1. По-висока възвращаемост на инвестицията

Изследванията показват, че външната реклама е една от най-ефективните медии по отношение на възвращаемостта на инвестициите (ROI). Колкото по-високи са пропорционалните разходи за външна реклама в една рекламна кампания, толкова по-ефективна става тя.

Кампании с повече от 25% от общите разходи за външна реклама имат по-висока възвращаемост на инвестициите. Освен това, когато външната реклама е включена в интегрирана кампания, това още повече подобрява възвращаемостта на инвестицията.

  1. Разпознаваемост на марката, ефективност на кампанията

Знаете ли, че външната реклама представлява 20% от ежедневното медийно потребление на вашите клиенти?

Хората могат да изключат телевизора, радиото, да оставят вестниците и електронното устройство, но един билборд с креативна, запомняща се визия позициониран в естествена градска среда, се възприема като ненатрапваща се медийна реклама, на която хората ще обърнат внимание.

Тъй като голяма част от хората напускат дома си ежедневно, не е чудно, че външната реклама в градската среда достига до повече хора, отколкото много други медии.

  1. Продавачът, който никога не спи

Едно от най-хубавите неща  на външната реклама е, че тя винаги е в готовност и е налице денонощно, 365 дни в годината или с други думи казано — ТЯ Е ПРОДАВАЧЪТ, КОЙТО НИКОГА НЕ СПИ!

  1. Голям пазарен обхват

С външната реклама, заедно с другите избрани от вас добри рекламни формати, можете да очаквате да достигнете без ограничение до хора от всички възрастови групи, полове, етноси, култури и т.н.

  • Ако Вашият билборд е привлекателен, хората ще го видят.
  • Ако Вашият билборд се намира в натоварен, гъсто-населен район, където трафикът обикновено е бавен, то тогава сте ударили джакпота! Докато чакат в трафика, вниманието на хората по един естествен начин се отклонява към външната градска среда. Следователно, един креативен билборд ще привлече тяхното внимание.

Готови ли сте да включите външна реклама в следващата си кампания?

Prodavacha

Свържете се с нас сега!

Абонирайте се за нашият бюлетин.

(Ще получавате актуална информация и новини за външната реклама всеки месец)