Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Кой вижда външната реклама?

Външната рекламата или рекламата на билборд е един от малкото останали традиционни медийни канали. Тя е различна!

Рекламата извън дома  не може да бъде избегната, блокирана или изключена! Днес хората, искат да прекарват все повече време навън, така  аудиторията се увеличава постоянно.

 

Външната реклама достига до всеки един от нас поне веднъж седмично!

Достига до всички:  бизнесмени, ученици, майки, бащи, шофьори, купувачи …. Независимо дали пътуваме по работа, до магазина, в свободното си време или извън града чрез различните съоръжения и формати: билбордове, мегабордове, таксита, автобуси, спирки…..външната реклама ни достига!

 

Според последни изследвания в Англия и Америка, тя е особено ефективна при достигнето до таргетирани групи. Групи които рекламодателите търсят и искат най-много:  млади, градски и заможни потребители.

 

Именно тази група потребители е постоянно в движение, най-дигитално свързана и силно социална. Тези потребители виждат в най-голяма степен външната реклама,  резултат на това предприемат и най-много действия.

Те не само че забелязват рекламите,  а и предават съобщения от уста на уста и чрез социалните мрежи, провеждат повече мобилни търсения, след като видят външна реклама, отколкото при реклама от всякакъв друг вид.

 

Кой вижда външната реклама

 

Доказано е, че хората в движение мислят активно.

Те са по-бдителни отколкото в домовете си и по този начин могат по-добре да възприемат послания и информация видяна на билборд.

Външната реклама е в отлична позиция да хваща хората, в момент, когато състоянието на ума им ги прави по-възприемчиви. Доставяйки всички тези желани и доходоносни аудитории на големите рекламодатели, външната реклама прави марките видими и по-важното, запомнящи се!

 

Всичко започва с първите промени, преди десетилетия когато се въведе осветеност и рекламите станаха денонощно видими.

По-късно се появи и подвижната визия която допълнително допринася за привличане на вниманието  (скрол механизми  позволяват ротирането на няколко визии на един билборд). Днес всички промени  дават възможност за 24-часова видимост и по-голяма гъвкавост на рекламодателя.

Съвсем наскоро външната реклама се промени и с цифровизацията. Новата технология превърна билборд рекламата  във все по-динамична, адаптивна, иновативна и интерактивна. Лед екрани във всякакви размери и на не толкова традиционни места позволяват свързаност между външната и дигиталната реклама. Промяна която тепърва ще направи външната реклама още по ефективна и забележима!

Планирайте вашата външна реклама с нас, свържете се сега!


Абонирайте се за нашият бюлетин.
Ще получавате актуална информация всеки месец.

Вашият коментар

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.