Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Как да подсилите билборд рекламата

Имате билборд. С времето той става леко застоял, малко демоде, или да го наречем скучен?

 

Билбордовете са като всяка друга форма на реклама – те никога не трябва да бъдат поставяни и забравяни. Дръжте билбордовете си свежи, задръжте вниманието на аудиторията си и подсилете външното си рекламиране със следните съвети:

 

Опреснявайте билборд визията си

Никой никога не е накарал отегчени клиенти да купуват от него. Ако текущото ви творчество не подтиква клиентите да посетят уебсайта ви, то обновете го. Подсилите билборд рекламата си като обновявате визията си  на всеки 6 – 12 месеца. Променете  заглавието си (но все пак нека да е под шест думи), създайте диалог с аудиторията си, възбудете интереса им.

 

Не се опитвайте да приличате на други бизнеси в индустрията – билбордът е идеалната медиа за да изпъкнете, за да бъдете ярки, да бъдете различни. В същото време, обаче, не заглушавайте съобщението си, не го вкарвайте в заплетени маркетингови игри на думи или клиширан хумор. Нека да бъде елегантно, интелигентно и опростено. Ние можем да направим това за Вас! Виж повече за дизайн и предпечат на билборд.

 

Подсилете билборд рекламата си със силно послание: промоция или оферта

Разполагате с няколко секунди за да достигне съобщението ви до вашата билборд аудитория. Помислете какво искате от тях, какво искате да направят, както ще грабне бързо интереса им? Използвайте силно послание и при другите рекламни медии – уебсайтове, дигитални канали и оферти.

 

Измислете 3Д билборд визия

Разширенията правят и невъзможното  за да привлекат вниманието на клиентите. 3Д визиите, които представляват просто части, добавени към билборда ви за да направят така, че рекламата ви да излезе извън границите на борда, са прекрасен инструмент, който прави рекламата ви по-ефективна и по-интересна.

 

Подсилете билборд визията със светлоотразителни елементи

За тези билбордове, които може да не са добре осветени през нощта предлагаме добавяне на светлоотразително фолио, което прави така, че рекламата ви да се появи в следствие на отражението на светлините от фаровете на клиентите ви. Светлоотразителните платна са приложими конкретно при магистрални билбордове или съоръжения разположени покрай главни пътища.

 

Обновете уебсайта си

Повечето добри билбордове пренасочват трафика към уебсайт, защото те са (или трябва да бъдат!) лесни за запомняне, следва да отговарят на въпроси, които могат да възникнат от страна да аудиторията ви след като видят билборда ви. Уверете се, че поддържате уебсайта си актуален и в готовност да отговори на въпроси,  които може би клиентите ви имат във връзка с бизнеса ви.

 

За повече информация или съвети за това как да подсилите билборда си се свържете с екипа на Импрес. С удоволствие ще помогнем!


👆 Абонирай се за нашият бюлетин  👈

актуална информация за външна реклама всеки месец!

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.