Информационна и указателна реклама на билборд

Виж къде, погледни кога и разбери как – един информационно-указателен билборд винаги може да ти даде отговорите на тези въпроси.

Доскоро магазините чакаха само едно – да могат отново да отворят врати.

Сега, когато това най-накрая се случи, фокусът се измести към най-важното изискване: КЛИЕНТИ.

Тук идва въпросът пред всеки рекламодател: “Kак да организирам и оптимизирам рекламната си стратегия така, че да бъде още по-функционална?”.

Предлагаме ви два доказали се варианта за външна реклама:

УКАЗАТЕЛНА РЕКЛАМА

Оригинален и практичен начин за достигане до клиенти е  „указателната реклама“ , която да насочи клиенти към магазина. Това, значи да направите билборда пътеводител на клиента до вашия магазин. Поставете вашата рекламна визия на подходящи рекламни съоражения , които да указват точното местоположение на магазина и разстоянието му от билборда.

InformaTsionnen bilbord Lidl
билборд Lidl

ИНФОРМАЦИОННА РЕКЛАМА

Друга практична и добра реклама е „информационната“, ако ви предстои отваряне/откриване на нов магазин, офис или друг вид търговски обект на нов адрес или събитие с конкретна дата, то поставянето на такъв тип информация на билборд ,както в градска, така и в извънградска среда на магистрали или междуградски пътища е много подходящо.

 

Основната черта на един „билборд-пътеводител“  е винаги да указва:

  • точното място на вашия обект (указано, чрез посоката на движение и разстоянието)
  • времето за достигане до вашия обект (макар времето за достигане до конкретно място да е относително, то може да се използва, като един нестандартен, атрактивен и креативен начин за информиране на клиента)
  • точното време и място, информиращо за предстоящо, организирано от вас събитие (какво е, кога е)

Това не са нови начини за рекламиране, но са достатъчно утвърдени и доказали се рекламни стратегии през годините подходящи за всеки бизнес. Можете да им се доверите и да ги използвате успешно и днес, защото този тип реклами е добър начин да ангажирате потребителите, достигайки ги  на мястото, където се намират, за да ги привлечете към вашия бизнес.

Не забравяйте, че в комбинация с други рекламни канали, външната реклама постига още по-добри резултати. Ефективността на кампанията се увеличава и резултатът не закъснява.

Сега, когато ограниченията отпадат, е време да оптимизирате рекламните си кампании. С нашия опит ние ще ви помогнем да направите една успешна билборд кампания.

Днес само: „ОТВОРЕНО Е“, не е достатъчно, за да постигнете успех! Трябва купувачите да знаят защо и как да дойдат при вас.

Абонирайте се за нашият бюлетин.
Ще получавате актуална информация всеки месец

InformaTsionnen bilbord
Информационна реклама на билборд