ФБР издирва с билборд

По света, а защо не и на наш билборд?

Да търсим,  да откриваме и правим проучвания, е нашата стихия и докато го правим, попаднахме на едно интересно благодарствено писмо, което бихме искали да споделим с Вас.

Ние знаем за ефективността и ползата от външната реклама,  затова се стремим да я представим и на Вас, но пък никога не се бяхме замисляли колко мащабна и общественополезна може да бъде тя.

Едно различно писмо, писмо с кауза, което ни впечатли дотолкова, че да ви го преразкажем.

Преди няколко години Федералното бюро за разследване или FBI, започва да използва външна реклама като алтернативен начин за разрешаване на десетки престъпления.

ФБР издирва

Ето какво ФБР споделя :„Винаги търсим креативни начини да дадем възможност на хората , възможности за разкриване на престъпленията, а билбордовете са отличен пример за това“  казва помощник-директорът на ФБР Стивън Е. Ричардсън .

Органите на реда започнали да изследват медийното пространство през 1950г, с идеята да използват бързината за достигане до обществеността която медиите предлагат, използвайки най-различни източници като списания, вестници и др., но тук билбордът намира ключова роля в многобройните разследвания и успешното им разрешаване.

Само през 2020 година външната реклама подпомага разрешаването на 57 случая. Билборд рекламата допринасят за разрешаването им.

Идеята заработва толкова успешно, че се разширява до национално партньорство между ФБР и индустрията за външната реклама.

„По време на криза, по време на извънредни ситуации в страната, когато издирваме лоши момчета или лоши момичета, използваме билборд, за да разпространим съобщението до обществеността“ добави Ричардсън от ФБР.

Инициативата за качване посланията на билборд е отличен пример за това, как правоприлагащите органи, частният сектор и обществеността могат да работят колективно.
Използването на билбордове ще продължи да увеличава успехите ни бързо – споделя ФБР:

„Моля, знайте и разберете, че използването на билборд е станало значителна част от тези усилия“.

Когато използва външна реклама, ФБР по-ефективно изпълнява мисията си.

Информационните технологии се променят бързо, от различни източници, списания, вестници, еволюират към съвременните билбордове с ЛЕД екрани. ФБР споделят опита си, и ни дават идеята, как чрез използването на външна реклама и билборд, можем да дадем нашия принос за поддържане на реда и сигурността, на обществената безопасност и спокойствие. Ние напълно подкрепяме тази инициатива.

Писмото изказва благодарността си към колегите в Америка и билборд мрежата им, прилагайки казуси със случай, разрешени благодарение на външната мрежа!

Използван източник: 2020 OAAA letter final.pdf

Абонирайте се за нашият бюлетин.

(Ще получавате актуална информация и новини за външната реклама всеки месец)