Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Цветовете във външната реклама – 2 част

Миналата седмица Ви запознахме  с някои от основните цветове във външната реклама: Червено, Жълто, Синьо, Зелено. Днес ще Ви запознаем с значението и какво може да е прилагането на:

Използване на ЧЕРНИЯ цвят във външната реклама

Черното символизира сила и авторитет; счита се за много официален, елегантен и престижен цвят. Също така се свърза и с мрак, съжаление, прикрито действие, злоба, траур.

черен борд

Прилагане:

Мистериозен цвят, който дава усещане за перспектива и дълбочина. Черният фон намалява четливостта. Когато проектирате визията за Вашия билборд, използвате черен фон, за да се отличават другите цветове. Черното контрастира добре с ярки цветове. В комбинация с червено или оранжево – други много мощни цветове – черното дава много агресивна цветова схема. Черното предава чувство за елегантност и престиж и по този начин се използва често в най-висок клас продукти, като смартфони, лимузини, официални костюми и скъп алкохол.

Използване на БЕЛИЯ цвят във външната реклама

Цветовете във външната реклама – ІІ част

Белият цвят се свързва с добротата и невинност.  Смята се, че е цвят на съвършенството. Белият цвят означава безопасност, чистота и непорочност. За разлика от черното, бялото обикновено има положителен нюанс. Бялото може да представлява успешно начало. В хералдиката бялото символизира вяра.

Прилагане:

В рекламата, бялото е свързано с прохлада и чистота, защото това е цветът на снега. Можете да използвате бяло, за да акцентирате простота при използването на високотехнологичните продукти. Белият цвят е подходящ за благотворителни организации; ангелите обикновено се представят с бели дрехи. Белият цвят е свързан с болници, лекари и стерилност, така че можете да го използвате, за да внушите безопасност при популяризиране на медицински продукти. Бялото също се използва при рекламиране на био продукти, защото се свързва с ниско тегло, ниско съдържание на мазнини и млечни изделия.

Използване на ОРАНЖЕВИЯ цвят във външната реклама

Цветовете във външната реклама – ІІ част

Оранжевият цвят комбинира енергията на червеното и щастието на жълтото. Той е свързан с радост, слънце, успех. Оранжевото привлича, насърчава, стимулира.

 

оранжев борд

Прилагане:

Оранжевото има много висока видимост, така че можете да включите успешно в дизайна на Вашия билборд. Като цитрусов цвят, то се свързва със здравословна храна и е много ефективен при рекламиране на хранителни продукти.  Оранжевото е цветът на есента и жътвата и често го използват в рекламите на агроизделия.

За човешкото око оранжевото е „горещ“ цвят и дава усещане за топлина. Въпреки това, оранжевото не е толкова агресивно като червеното. Този цвят е високо приет сред младите хора, има ободряващ ефект.

Недостатък на този цвят е, че не е любим на много хора и по тази причина рядко се използва за продукти с дългосрочна употреба, като автомобили или електронни изделия.

Използване на ЛИЛАВИЯ цвят във външна реклама

Лилавият цвят съчетава стабилността на синьото и енергията на червеното. Цвят на кралските особи, дава усещане за мистерия. Той символизира сила, благородство, лукс и амбиция. Лилавото дава усещането за богатство и екстравагантност. Лилавото се свързва с мъдрост, достойнство, независимост и творчество.

 

лилав борд

Прилагане:

Според проучванията, почти 75% от децата в пред-юношеството предпочитат лилаво. Лилавото е много рядък цвят в природата и някои хора го смятат за неестествен.

Светлолилавото е добър избор при дизайн за продукти за жената. Можете да използвате ярко лилаво, когато популяризирате детски стоки.

Доказано е, че мъжете предпочитат по-ярките и искрящи цветове, докато дамите залагат на по-меките и топли нюанси.

 

Подходящата палитра цветове е компонент, който със сигурност ще се запомни и ще създава асоциации. Макар да няма правилни и неправилни цветове, важно е по какъв начин искате да представите вашето послание и какво усещане искате да предадете чрез визията на билборда.

 

 

Абонирайте се за нашият бюлетин.
Ще получавате актуална информация всеки месец.

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.