Черен Петък

Празниците предстоят и  с „Черният Петък“ – най-важното шопинг събитие на годината символично се отбелязва началото на коледното пазаруване! Пазаръване очаквано с голямо нетърпение от търговци и  потребители.

„Черният петък“ или денят, в който магазините започват най – сериозните разпродажби преди Коледа, се провежда в края на месец Ноември. Произходът на името се свръзва с краха на фондовата борса през  19ти век в САЩ, а в последствие символизира тълпите хора, които трескаво пазаруват намалени стоки след Деня на благодарността. Събитието става все по-популярно в световен мащаб, а в България се провежда от 2013 г. По традиция това е последният петък от Ноември всяка година, като за тази година това ще е  27.11.2020 г. На следващия ден очакваме и т.нар. „Кибер понеделник“, когато офертите са насочени предимно към онлайн търговията.

Все повече търговци залагат на различни подходи в привличане на клиенти за събитието: увеличават времето на промоциите от „Черен Петък“ на „Черен  Уикенд“, „Черна Седмица“ та дори и на „Черен Месец“; изтеглят датата преди официалната или организират кампании, с които да ангажират потребителите да се подготвят предварително и в определен момент само да направят поръчка. И най-важното за тях е посланието им да достигне до потребителите.

Всички хора сме  по-активни, съсредоточени и наблюдателни когато сме навън, а външната реклама е един от най-ефективните начини за достигане до потребителите извън дома. Рекламата върху билборд  подтиква на момента към покупка и успява да насочи към конретен магазин или сайт, който предлага атрактивни оферти. Много от търговците залагат на този рекламен канал, за да реализират по-големи обороти в „черните“ промоционални дни и да се откроят сред конкуренцията.

Докато хората се стичат в търговските центрове или тази година заради пандемията най-вероятно ще предпочетат онлайн пазаруването, търговците работят по най-добрите стратегии да повлияят на решенията им, изработва по-привлекателни и атрактивни рекламни плакати, а външната реклама работи техните послания да достигнат до на практика неограничена аудитория. Големите билбордове със смели, креативни визии и атрактивни послания помагат на хората по-лесно да направят избор.

Разгледайте галерията от снимки на билбордове и как търговците в България през тази година рекламират най-вълнуващото шопинг събитие „Блекфрайдей“:

Абонирайте се за нашият бюлетин.
Ще получавате актуална информация всеки месец.