Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Черен петък. Външна реклама

Черен Петък – най-важното шопинг събитие на годината!

С този ден  символично се отбелязва началото на коледното пазаруване! Пазаруване очаквано с голямо нетърпение от търговци и  потребители.

„Черният петък“ или денят, в който магазините започват най – сериозните разпродажби преди Коледа, се провежда в края на месец Ноември. Произходът на името се свръзва с краха на фондовата борса през  19ти век в САЩ, а в последствие символизира тълпите хора, които трескаво пазаруват намалени стоки след Деня на благодарността. Събитието става все по-популярно в световен мащаб.

Черен Петък в България се провежда от 2013 г.

По традиция това е последният петък от Ноември всяка година, като за тази година това ще е  27.11.2020 г. На следващия ден от 00 часа, очакваме и т.нар. „Кибер понеделник“, когато офертите са насочени предимно към онлайн търговията.

 

Все повече търговци залагат на различни подходи в привличане на клиенти за събитието: увеличават времето на промоциите от „Черен Петък“ на „Черен  Уикенд“, „Черна Седмица“ та дори и на „Черен Месец“; изтеглят датата преди официалната или организират кампании, с които да ангажират потребителите да се подготвят предварително и в определен момент само да направят поръчка. Най-важното за тях е посланието им да достигне до потребителите.

Черен Петък и външна реклама

Всички хора сме  по-активни, съсредоточени и наблюдателни когато сме навън, а външната реклама е един от най-ефективните начини за достигане до потребителите извън дома. Рекламата върху билборд  подтиква на момента към покупка и успява да насочи към конретен магазин или сайт, който предлага атрактивни оферти.

 

Много от търговците залагат на този рекламен канал, за да реализират по-големи обороти в „черните“ промоционални дни и да се откроят сред конкуренцията.

 

Докато хората се стичат в търговските центрове или тази година заради пандемията най-вероятно ще предпочетат онлайн пазаруването, търговците работят по най-добрите стратегии да повлияят на решенията им, изработва по-привлекателни и атрактивни рекламни плакати, а външната реклама работи техните послания да достигнат до на практика неограничена аудитория.

 

Големите „билборди“ със смели, креативни визии и атрактивни послания помагат на хората по-лесно да направят избор.

 

Разгледайте галерията от снимки на билбордове и как търговците в България през тази година рекламират най-вълнуващото шопинг събитие „Блекфрайдей“:

 

Прочетете за Черен Петък 2021

 

👆 Абонирай се за нашият бюлетин  👈

актуална информация за външна реклама всеки месец!

Вашият коментар

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.