Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Билбордове за недвижими имоти

Потърсихме какво е значението на думата „имот“.  Честно казано не успяхме да намерим точно значение, но можем да споделим с Вас какво значение според нас има ТОЙ.

 

Имотът  е неизменна част от нас , имотът се използва с различни цели и функции ,  ние сме заобиколени от имоти. Мястото, на което сърцето ни принадлежи , мястото на което работим , там където спортуваме или пък почиваме е присъствието ни в нашия дом! Всеки имот си има неговото значение и той е късче „дом“ в нашето сърце!

 

С годините нашите възможности се изменят – търсенията, нуждите , представите ни се променят , но не само ние, променят се и времената в които живеем. Търсенето определя предлагането , но необходимостта си остава. Наем, къща, почивка, спокойствие,  ателие, офис, апартамент, продажба,  а защо и не и цял нов блок!

 

ПРЕДЛАГАТЕ ВСИЧКО ТОВА ИЛИ СТЕ СПЕЦИАЛИСТИ В ТАЗИ ОБЛАСТ , ПРОДАВАТЕ ИЛИ ДАВАТЕ НЕДВИЖИМИ ИМОТИ ПОД НАЕМ?

ПРЕДЛАГАМЕ ВИ ДА СЕ ОТКРОИТЕ ПО ЧУДЕСЕН НАЧИН С БИЛБОРДОВЕ! ВЪВ ВРЕМЕНА КОГАТО ТЪРСЕНЕТО Е ДИНАМИЧНО ТРЯБВА НЕЩО РАЗЛИЧНО!

 

Билбордове за недвижими имоти

*Защо билборд реклама?  *Къде билборд реклама ?  *Кога билборд реклама ?  *Как така за недвижими имоти?

ЗАЩО?

  • Билбордът привлича и ангажира внимание с внушителния си размер
  • Билбордът дава насока
  • Билбордът може да се окаже внезапно решение за вашият бъдещ клиент
  • Билбордът позиционира рекламната кампания в целевата област. Традиционните билбордове са особено ефективни при реклама на имот, защото са поставени на стратегически избрани места в даден район.
  • Билбордът изгражда доверие.
  • Билборд рекламата има своите предимства пред дигиталната (прочети повече тук)
  • Билборд рекламата е каналът, който най-ефективно предизвика онлайн активност на потребителите!

КЪДЕ?

  • Пазарът на жилища в голямата си част е локален – хората купуват имот в район, който вече познават.
  • Хората купуват имот в район, които харесват и са избрали за своите нужди
  • Рекламата трябва да е там, където Ви търсят Вашите клиенти.
  • за 14 дена покрай един локален билборд преминават над 300 000 хиляди души.

КОГА?

  • По всяко време, когато имате да продадете или да дадете под наем имот

КАК?

  • С атрактивна, но изчистена визия.
  • С кратко и ясно формулирано послание.
  • С полезна информация като адрес на обекта, цени и контакти за връзка.

„Човек вижда това, което иска да види“ и за външната реклама това важи с особена сила.

Ако човек търси да купи или наеме имот, той непременно ще обърне внимание на огромния билборд, който му казва, че имотът който търси е в квартала и е на един телефон разстояние! Външната реклама може значително да увеличи продажбите и подобри имиджа.

 

Времената в които живеем се менят и пазарът се мени и то не веднъж в човешкия живот , промяната е постоянен цикъл и необходимост , затова следва и ние да се меним. Промяната у нас идва с различните подходи , нови начинания , нови навици и  нови действия. Промяната е да скочим в неизбежното , да опитаме нещо ново. Промяната е за да я приемем!

 

Свикнали сме да използваме традиционните начини за реклама , да разчитаме на старото време или старият подход за успех ! Но времето да се меним  е  да бъдем иновативни , експериментиращи и смели !

 

Предизвикваме Ви смело да опитате силата и магията на билборда! Иновация , успех , смелост в бизнеса!Билборд кампания с наша помощ е лесно осъществима ! Бъдете първи , бъдете смели , бъдете конкуренти, рекламирайте на билборд!

 

Не се чудете , а се свържете с нас! Имате идея ние ще я покажем!

 


Абонирайте се за нашият бюлетин.

(Ще получавате актуална информация и новини за външната реклама всеки месец)

 

Билбордове за недвижими имоти

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.