Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Билборда продава денонощно

Готови ли сте да планирате рекламната си кампания?

Сигурно мислите за всякакви дигитални реклами, персонализирани кампании по електронна поща, реклами във Facebook, Google . . . ..

Какво мислите за билборд рекламата?

Ако смятате, че тя е ретро, не е достатъчно ефективна и не си струва да рекламирате, вижте нашата позиция и помислете отново!

Хората сега прекарват по-голямата част от времето си в гледане на екрани (което означава, че онлайн рекламата е чудесен начин да достигнем до тях), но сега сме изправени пред феномена – блокиране на реклами! Много хора намират тези реклами за досадни и разсейващи – и ги блокират.

Външната реклама е един от традиционните начини на реклама, който през последните години се разраства и отбелязвайки постоянно увеличение.

Защо все повече компании намират външната реклама за привлекателна и инвестират в нея?

  1. Билборда дава възможност за много добра комуникация

В съвремения свят хората винаги са в движение. Те вземат повече от решенията си за покупки когато са навън в градската среда, където условията ги стимулират да предприемат такива.

Когато човек види билборд с привлекателна визия, тази визия привлича вниманието му, запечатва се в паметта и той я запомня. А този момент е ключов в света на рекламата!

  1. Билборда продава с по-висока възвращаемост на инвестицията

Изследванията показват, че външната реклама е една от най-ефективните медии по отношение на възвращаемостта на инвестициите (ROI). Колкото по-високи са пропорционалните разходи за външна реклама в една рекламна кампания, толкова по-ефективна става тя.

Кампании с повече от 25% от общите разходи за външна реклама имат по-висока възвращаемост на инвестициите. Освен това, когато външната реклама е включена в интегрирана кампания, това още повече подобрява възвращаемостта на инвестицията.

  1. Разпознаваемост на марката и денонощно ефективна на кампанията

Знаете ли, че външната реклама представлява 20% от ежедневното медийно потребление на вашите клиенти?

Хората могат да изключат телевизора, радиото, да оставят вестниците и електронното устройство, но един билборд с креативна, запомняща се визия позициониран в естествена градска среда, се възприема като ненатрапваща се медийна реклама, на която хората ще обърнат внимание.

Тъй като голяма част от хората напускат дома си ежедневно, не е чудно, че външната реклама в градската среда достига до повече хора, отколкото много други медии.

  1. Билборда е продавачът, който никога не спи

Едно от най-хубавите неща  на външната реклама е, че тя винаги е в готовност и е налице денонощно, 365 дни в годината или с други думи казано — ТЯ Е ПРОДАВАЧЪТ, КОЙТО НИКОГА НЕ СПИ!

  1. Продава без ограничения

С външната реклама, заедно с другите избрани от вас добри рекламни формати, можете да очаквате да достигнете без ограничение до хора от всички възрастови групи, полове, етноси, култури и т.н.

  • Ако Вашият билборд е привлекателен, хората ще го видят.
  • Ако Вашият билборд се намира в натоварен, гъсто-населен район, където трафикът обикновено е бавен, то тогава сте ударили джакпота! Докато чакат в трафика, вниманието на хората по един естествен начин се отклонява към външната градска среда. Следователно, един креативен билборд ще привлече тяхното внимание.

Готови ли сте да включите билборда в следващата си денонощна кампания?

 

image

 


Абонирайте се за нашият бюлетин.

(Ще получавате актуална информация и новини за външната реклама всеки месец)

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.