Страницата се зарежда, моля изчакайте!

Impres

Билборд реклама на магистрали и пътища

Билбордовете са един от най-ефективните начини да се достигне до повече хора и да се постигне познание за продукта или бранда. В повечето дни хората са във движение, някои пътуват километър, други хиляда километра…

Представяме ви пет причини, които може да използвате при изграждане на външно рекламната си стратегия…

1. МАГИСТРАЛИТЕ И ПЪТИЩАТА ИМАТ АУДИТОРИЯ, КОЯТО Е ГОТОВА ДА КУПУВА.

Човекът е човек тогава, когато е на път!“ – Пеньо Пенев

Пътуващата аудитория обикновено отива нанякъде с някаква цел, но по време на пътуването тя ще повдигне различни въпроси и вземе стотици решения…

Къде ще обядваме?

Къде ще заредим?

Дали да не тръгнем по следващата отбивка на магистралата и да видим какво има в онзи град?

Какво ще правим когато пристигнем?

Какво можем да правим този уикенд?

Забравихме ли нещо?

…….

Всички тези въпроси и други подобни са възможност! Настройте своите рекламни стратегии така, че да дадат нужните отговори както на зададените въпроси, така и на тези, които още не са зададени. С други думи, с помощта на стратегически позициониран билборд със завладяващо съобщение направете така, че да дадете готовите отговори, а клиентите сами ще формират въпросите си.

 2. РЕКЛАМАТА ПРИВЛИЧА ПО-ЛЕСНО ВНИМАНИЕТО ИМ

„Пътуването и смяната на местата влагат нов заряд в ума“ Сенека

Шофирането по междуградски пътища и магистрали се различава от шофирането в града. Смяната на градската среда с извънградска се отразява добре на психологическото състояние на пътуващите.  Настроението е по-добро, човек се чувства по-спокоен, чувства се по-близо до природата, и по-далеч от електронните устройства. Всичко това помага!

Едно рекламно послание поставено върху билборд или мегаборд, може да бъде по-лесно забелязано, да се възприеме по-добре и да се запомни по-добре.

Разбира се, не бихме искали да отвличаме вниманието на шофьорите от безопасното шофиране, но добре позициониран и добре оформен билборд ще привлече погледа на всички в автомобила и ще даде достатъчно време за да се възприеме вашата рекламна информация.

Например, докато пътуват, хората в конкретната ситуация може би не са мислили за храна, но едно рекламирано ястие върху билборд, което изглежда примамливо вкусно привлича тяхното внимание, а някакъв кратък текст им дава информация, колко близо са до търсеното заведение за хранене. Има ли гладни?, е първия въпрос, които някой задава, и отговора идва бързо.

3. БИЛБОРД НА МАГИСТРАЛАТА ПОДОБРЯВА СПОМЕНА И ОСВЕДОМЕНОСТТА

„Пътуването, не пристигането, има значение“ – Т. С. Елиът

Когато целта ви е да подобрите осведомеността или спомена за продукта, бранда си , то има няколко начина с които билбордовете могат да ви помогнат да постигнете тази цел:

  • Стратегически-позиционирани билбордове на основни артерии по републиканската пътна мрежа като  магистрала „Тракия“, „Струма“ или „Хемус“ осигуряват повтаряемост за тези, които пътуват на дълги разстояния.
  • Градските билбордове по главните улици и булеварди се виждат от хората, които пътуват до и от работа, да пазаруват или до други места многократно всеки ден.
  • Билбордовете са перфектната допълнителна подкрепа на съобщенията, достигнали до потребителите чрез друга медия.
  • Продължителното насищане с външна реклама подобрява спомена и има мултиплициращ ефект, когато се използва в комбинация с друга медия.

4. РЕКЛАМА С ДОБРИ ВЪЗМОЖНОСТИ НА ДОБРИ ЦЕНИ

Още една много добра причина да рекламирате на магистрални билборди, е доброто съотношение между предлаганата услуга и наемната цена. Мрежата от съоръжения дава добра възможност да мултиплицирате рекламата си по целия марщрут така, че силата на рекламното послание да остави траен спомен в паметта на пътуващите почти на три пъти по-ниска цена!

5. МНОГО ГОЛЯМА АУДИТОРИЯ

Да пътуваш означава да живееш” – Ханс Кристиан Андерсен

Ние сме малка страна с много красиви места и градове.

Обичаме да изследваме и много от нас имаме възможността да избираме къде да живеем и работим.

Хората постоянно са в движение – в града или в страната. Ако искате да достигнете до повече хора, поставете съобщението си централно и на открито.

Най-добрия начин да разберете какво точно може да направи външната реклама за вашия бизнес е да ни позволите да научим повече за вас и за това, което искате да постигнете. Ще се радваме да си поговорим и да ви предложим конкретно решение, което да е правилно за вас.

 

СТАРТИРАЙТЕ ВЪНШНАТА СИ РЕКЛАМА С НАС СЕГА!

 

Билборд реклама на магистрали и пътища


Абонирайте се за нашият месечен бюлетин ТУК!
Ще получавате актуална и интересна информация за външната реклама всеки месец

Вашият коментар

error: Съдържанието е защитено!!

С отговорност подкрепихме стартиралата кампания на WWF за опазване на един от най-древните видове риба – есетрите…

В началото на лятото екипа ни разработи специална оферта с достъпни, гъвкави цени и условия за Българските общини с туристически обекти…

Откликнахме на молбата на учениците за популяризиране на това уникално българско училище в с. Черни Осъм, Троянско.

Избрахме да подкрепим българските творци Дичо & Теди Кацарова.

„WIND2WIN“ кампания за опазване на българската природа.

MЕЖДУНАРОДEН ФОЛКЛОРЕН ФЕСТИВАЛ „ВИТОША – 2018“ организиран от р-н „Витоша“ към Столична община.

Подкрепихме като медиен партньор българския филм „Воевода“. Филмът е вдъхновен от едноименния разказ на Николай Хайтов.“

ИНЦИАТИВA на Столична Община.
Инициативата се прави за трета поредна година.

ИНЦИАТИВА на Дирекция „ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ КЪМ МВР“

Национална инициатива в подкрепа на абитуриенти без родители. Благородна кауза, осигуряваща стипендии за зрелостници без родители.